Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 31 december 2011
  • 17:21

Ik kan me niet voorstellen dat een 3.5 inch jacket niet in je sgs2 past, puur omdat dat zo'n 3.5 inch ding is. Ik kan een hoofdtelefoon, in-ear dopjes of boxen op m'n telefoon aansluiten zonder problemen.

Welke de beste is/zijn laat ik aan anderen over

Bewerkt (24 april 2013 13:58)

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 31 december 2011
  • 17:30

Dat zou je inderdaad denken.

Maar bv. de stekker van apple oordopjes is ietsje dunner dan standaard. Hier past een normale stekker wel in de apple, maar heb je kans dat je hem stuk maakt (i.e. de contactpuntjes in toestel verbuigen, bij vriend gebeurd met externe boxjes op de iphone op vakantie).

Sommige oordopjes hebben ook deze ‘dunne’ stekker en daarom kan het zijn dat deze niet naar behoren functioneren op je toestel.

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 31 december 2011
  • 17:34

nanders;253528
Dat zou je inderdaad denken.

Maar bv. de stekker van apple oordopjes is ietsje dunner dan standaard. Hier past een normale stekker wel in de apple, maar heb je kans dat je hem stuk maakt (i.e. de contactpuntjes in toestel verbuigen, bij vriend gebeurd met externe boxjes op de iphone op vakantie).

Sommige oordopjes hebben ook deze ‘dunne’ stekker en daarom kan het zijn dat deze niet naar behoren functioneren op je toestel.

Goed punt, maar wie wil nou apple oordopjes op een galaxy s?
Ik wou alleen maar zeggen dat een sgs2 een 3.5“ jacket heeft en de meeste oordopjes/koptelefoons/etc een 3.5” plug hebben

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 31 december 2011
  • 17:38

Klopt inderdaad, maar sommige merken verkopen de apple maat onder de naam 3.5 inch.

Daarom is het handig even de dopjes mee te nemen naar de winkel en na te vragen.

SpartacusNLD

SpartacusNLD

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 1049
  • Reputatie 10
  • 31 december 2011
  • 18:22

zelf gebruik ik in ear sennheisers toen voor 39 aangeschaft (2.5 jaar geleden) doen het nog steeds perfect goede bass enz

beginner_android

beginner_android

• Lid sinds 17 november 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 31 december 2011
  • 18:30

@nanders: nee oke dat kun je idd ook niet weten, haha. Ik dacht dat je ze misschien vergeleken had met de oordopjes die samsung bij de GS2 leverd. Maar dat ‘trucje’ om de in-ear een beetje naar buiten te trekken kan ik eigenlijk ook wel eens proberen, misschien dat dat helpt.
Het ging/gaat mij er verder vooral ook om dat een ander merk oordopje op het toestel past, omdat ik 2x dopjes (via internet) heb gekocht die er wel inpassen, maar net niet helemaal, waardoor je het geluid niet door de dopjes hoort, maar gewoon via de speaker. Tja..daar heb je dus niks aan natuurlijk. lol. Maar..weer een tip te pakken en dat ga ik ook eens proberen. Dank je wel!

Fijne jaarwisseling allemaal!

beginner_android

beginner_android

• Lid sinds 17 november 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 17:54

@l00n3y: Dat dacht ik ook, dat alle standaard oordopjes in de GS2 passen, maar dat is dus niet zo. En op de vraag ‘wie wil er nou apple oordopjes in zn SGS2’…nou..ik heb hiervoor een Iphone gehad en ik ben overgestapt op android. En van wat ik nog had liggen past er dus niet op.
Daarna heb ik via Groupon van die standaard oordopjes gekocht, zo van ‘tja..daar kun je de mist niet mee ingaan…’..wel dus.
Het is allemaal ook niet zo'n groot probleem, maar wel goed om te weten dat het ff opletten is. Ik denk dat je gewoon mazzel hebt gehad, of ik pech…haha.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.