Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marcengels

marcengels

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 06:39

Hallo allemaal. Ben sinds kort flink aan het gamen geslagen op mijn SGS2. Sommige games verbruiken ongeveer 25 tot 30% aan accu per uur. Mijn laatste game (Modern Combat 3) verbruikt ongeveer 50% per uur. Dit spel kan ik dus 2 uurtjes spelen en dan is mijn accu helemaal leeg. Als ik mijn toestel aan de lader hang laadt die ongeveer 30% per uur bij. Ik verbruik dus meer (50% per uur) dan het toestel kan bijladen (30%) per uur. Is dit niet slecht voor de accu? Heeft iemand misschien een suggestie of oplossing voor dit “probleem”? Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben? Is er geen mogelijkheid het verbruik per uur terug te brengen?

PS. toestel is origineel met 2.3.3 versie.

Dank.

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 06:58

Je zou kunnen proberen om je scherm iets meer te dimmen tijdens het spelen van dat spel.
Veel games gebruiken tegenwoordig maximaal alle hardware van het toestel waardoor er indd veel stroom gevraagt wordt van de batterij.
Aan de game zelf kun je niets veranderen, dus je kunt kijken wat je buiten de game om nog op je toestel kunt aanpassen. Het scherm minder fel maken scheelt al wat stroom. Apps stoppen die ook op de achtergrond draaien kan ook stroom schelen.

Samsung Galaxy S8+

marcengels

marcengels

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 14:57

Scherm terugzetten heb ik helaas al gedaan en er lopen verder ook geen apps op de achtergrond. Weinig mogelijkheden voor mij verder dus.

Punt is, is het niet gruwelijk slecht voor de accu? Iemand anders nog suggesties misschien?

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 16:38

is eigenlijk hetzelfde als je laptop gebruiken via de stroom met de batterijen er in. Ik weet niet of dit kwaad kan. Ik heb me is laten wijsmaken dat een Li-Ion batterij nooit overladen kan geraken en dus niet meer bijlaadt eens hij vol is.

in jouw geval zal de batterij dus constant denken dat hij moet bijladen.

maar dat het slecht is, dat weet ik niet.

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

samsung31

samsung31

• Lid sinds 19 juli 2011
  • Berichten 183
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 17:39

als je een gamer bent kan je beter een batery halen met meer capaciteit

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.