Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je iets download op je telefoon dan komt het in de /mnt/sdcard/download map te staan. Als je Gameboid opent staat er “No rom loaded, press menu for options”. Op dat moment kan je bijvoorbeeld kiezen voor Tetris.zip en dan launcht hij dat spel.
Oke dit snap ik maar als ik in me dowload map kijk staat er alleen een document van een spelletje.Dit verplaats ik in de map waar de rest staat zodat ik 1 lijst heb.Maar dat word niet herkend.Ik ga dus naar naar mijn bestanden dan naar dowloads en daar staat dan een document van het spelletje die verplaats ik naar hetzelfde maoje waar de rest staat maar dan word het niet herkend.
Mvg,
johan
Mischien is het een gezipte .zip file. ill just take a wild guess xD
Ja dat is het en nu?Wat ik weet het zelf niet ipv dat je het ff zegt.grz
unzippen?! of was dat niet tegen mij, Quote please haha
Hoi ik kon het niet vinden dus ik vraag het maar.Als ik via mijn telefoon een roms(spelletje)download.Hoe kan die in het zelfde mapje plaatsen als mijn bios?Want ik kan het bestand ook niet vinden alleen een folder.Het is wel makkelijk anders moet ik elke x vanuit me internet browser een spelletje starten.Ik doe het liever via gameboid.