Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DJRK999

DJRK999

• Lid sinds 12 februari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2012
  • 13:40

Hallo,
Ik dacht enige kennis van het updaten met een andere rom te hebben, maar nu blijkt dat ik toch te weinig kennis heb en kan ik mijn toestel niet meer gebruiken.

Ik heb een andere versie op mijn sgs2 gezet (i9100XXKG6) en nadat mijn toestel opnieuw opstartte kreeg ik een scherm met een toetsenbord en vraagt hij : “confirm password”.
Ik heb van alles geprobeerd, incl. andere roms erop via ODIN maar hij blijft na opstarten vragen om dit password.
IK heb zelf nooit een password ingesteld en wat ik ook probeer (0000 1234 samsung etc) hij doet niets meer.
De toetsencombinatie volume up home power komt ook in dit wachtwoord scherm.

Overigens maakt het niet uit of ik de SIM kaart erin doe of niet en dit geldt ook voor de SD kaart

Wie o wie kan mij helpen.

Ronald

Bewerkt (24 april 2013 14:16)
lucr

lucr

• Lid sinds 29 januari 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2012
  • 17:35

Ik gok op de bootloader.
Probeer eens deze te vervangen

Zie hier voor de werkwijze http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/25107-howto-foute-bootloader-jig-wil-niet-resetten.html

DJRK999

DJRK999

• Lid sinds 12 februari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2012
  • 18:36

Heb dat probleem gelukkig kunnen oplossen door vele malen een wachtwoord in te toetsen wat fout was, waarna ik een melding kreeg dat bij de volgende foutieve poging het geheugen werd gewist van de sd kaart (zat er niet in).
Vervolgens ging het systeem verder met allerlei handelingen en startte opnieuw op.
Daarna was dat probleem verholpen.
Heb nu alleen nog het probleem dat samsung kies niet wil updaten omdat mijn firmware versie niet wordt ondersteund.
Als ik *#1234# toets geeft het de volgende versie weer:
PDA I9100XWKJ3
PHONE I9100XXKI4
CSC 19100XENKJ1

Oude bootloader laden heeft ook niet geholpen voor laatstgenoemd probleem.
Hoop op advies hoe ik het kan aanpassen dat ik weer via Kies de originele updates kan krijgen, want zelf hobbyen is aan mij niet besteed.

Alvast bedankt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.