Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DroidUser

DroidUser

• Lid sinds 06 februari 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 14:43

Hoi allemaal,

kweet niet of ik het hier moet vragen of in de SGS II sectie maar als de vraag niet in de juiste sectie staat mijn excuses hiervoor!!
Ik kan vandaag mijn abbo verlengen en kan dus een nieuwe telefoon uitkiezen. Ik wil graag de SGS II Kiezen omdat ik hier al mee gewerkt hebt via collega's en vrienden en er erg tevreden over ben.
Nu brand mij de vraag, ik ga dus mijn contacten etc opslaan en overzetten dit kan allemaal zonder problemen, maar is het ook mogelijk een back-up via Titanium Back-up te maken van alleen de apps en games die ik heb (zonder systeem zaken etc) en deze dan op de sgs II te installeren??
Dus dat ik geen data verlies heb van mijn apps of games of moet ik van voor af aan beginnen met alles en gaat een backup niet werken zo??

Ik hoor het graag

de groeten

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 1 maart 2012
  • 14:58

Verplaatst naar Samsung Galaxy S2 want hier zitten gebruikers van de SGSII die waarschijnlijk eerst het origineel hadden, dus ervaring met deze handeling

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

DroidUser

DroidUser

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 15:05

Ok, dankje!

Ja was ff het twijfelen waar ik het beste deze vraag kon stellen, inderdaad was het hier beter geweest.

Nogmaals bedankt!

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 15:14

Je kunt je apps via titanium gewoon op je nieuwe toestel teruginstalleren met behoud van data.
Zoals je zelf al zei…let erop dat je geen systeem-apps terugzet…dat geeft problemen

Samsung Galaxy S8+

DroidUser

DroidUser

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 15:33

AVS;274506
Je kunt je apps via titanium gewoon op je nieuwe toestel teruginstalleren met behoud van data.Zoals je zelf al zei…let erop dat je geen systeem-apps terugzet…dat geeft problemen
Hey helemaal goed dan, super dan verlies je eigenlijk “niks” alleen een nieuwe telefoon haha.
|Dank u voor de snelle reactie en ga ik vanmiddag mijn nieuwe telefoon halenen daarna met de boel aan de slag.

Groetjes.

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 17:59

Succes met je S2…hij zal je zeker gaan bevallen

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.