Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
…..en als je goed kijkt dan zijn die woorden onderstreept…wat inhoud dat er een mooie Wiki uitleg van is gemaakt :p :p
Samsung Galaxy S8+
Dan zal ik daar eens op klikken, in de hoop dat deze blonde dame dat gaat snappen…..
Ondertussen heb ik voor mijn ringtones 2 lege seconden geplakt, dat ledigt de ernstigste nood op dit moment.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Ik heb een oplossing, beetje paardenmiddel. Voorwaarde is wel: een eigen beltoon. Je kunt dit niet doen bij Samsung-beltonen, maar da's logisch. Een eigen beltoon kun je een stilte van 2 sec. vooraf geven (in b.v. Audicity). Speelt ie in ieder geval het begin af…
Goeiemorgen schaapsploeg,
Bedankt voor het meedenken, maar zoals al gemeld in de post boven de jouwe zijn die 2 seconden er al voorgeplakt. En bovendien dateert het probleem uit 2012…?
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Deodexed houd dus eigenlijk in een custom rom.. wat je dus eigenlijk nog niet hebt..
Odexed rom = orginele rom
Deodexed = opnieuw ingedeeld zodat er makkelijker aanpassingen gedaan kan worden zonder dat andere tiepassingen er last van hebben