Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Paver;277749
Hallo ik heb een vraag Als ik mijn S2 naar cm9 wil flashen. Accepteerd de verzekering(proassist) dat dan?
Dus het is makkelijk om hem terug te zetten naar de versie die ik nu op me telefoon heb staan? Maakt ie er dan een backup van of.moet je de stockrom apart downlaoden om hem te recoveren?
Paver;277764
Dus het is makkelijk om hem terug te zetten naar de versie die ik nu op me telefoon heb staan? Maakt ie er dan een backup van of.moet je de stockrom apart downlaoden om hem te recoveren?
Flashen weet ik hoe dat moet weetje waar ik de stockrom voor galaxy s2 kan halen? Heb de XEN versie erob en is op dit moment geroot
bekijkt deze site is: http://www.sammobile.com
op termijn moet daar ook de Nederlandse officiële versie van 4.0.3 (ICS) te vinden zijn (de stock versie)
Paver, als je alleen de kernel terugflashed in je stock rom is er weinig meer aan te zien, ook al heb je nog steeds root, maar dan kun je de superuser en overige root apps eraf gooien en is er nergens aan te zien dat 'ie geroot was.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Wordt de csc dan ook aangepast? ik heb nu GT-I9100_XEN_I9100XWKK2_I9100XENKJ1_I9100XXKI4.tar als stockrom gedownoad en wil weer er terug naar toe moet ik die in odin als one package zetten of als pda? die ops bestand AriesVE moet ik ook instellen he? Die cwm 9 kan ik niet echt mee overweg.
Ik denk dat je het altijd wel blijft zien.. haal maar keer root explorer en scroll maar door je toestel heen,.. als je dan ROOT apps als Addvblocker of een andere gebriukt zie je dat wel.. die maken automatisch mappen daar geef je uit eindelijk ook root autorisatie voor..
Maar hoe moet ik die stockrom nu instellin in odin? Als onze package of Pda?
Hallo ik heb een vraag Als ik mijn S2 naar cm9 wil flashen. Accepteerd de verzekering(proassist) dat dan?