Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Aclypse

Aclypse

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 5 april 2012
  • 23:27

Hallo mede Galaxy S2 gebruikers,

Sinds kort heb ik een probleem met mijn dataverbinding. Deze valt namelijk meerdere malen op een dag in zijn geheel weg en komt ook niet terug opdoemen, mits ik mijn telefoon opnieuw opstart. Zelf ben ik bang dat het iets te doen heeft met het flashen van een nieuwe rom en de recovery naar de oude back up rom.

Momenteel zit ik op:
Android 2.3.4
Baseband: I9100XXLPQ
Kernel: ninphetamine 2.0.4
Build: Lite'ning Rom 5.0 XXKG6

Ik ben afgelopen week van deze rom naar een ICS rom (van Hydrogen) gegaan, maar gezien deze mij niet beviel weer met back up (CWM) terug naar de oude. Ik heb daar een volledige wip gedaan, caches gewist.

Echter toen ik terug wou naar Lite'ning kreeg ik bij de recovery 2 keer een vastloop moment. De derde keer lukte het echter wel (bleef hangen op md5 sums). Sindsdien werkt mijn dataverbinding niet zoals het hoort te werken. Ik krijg ook geen 3G of H+ verbinding meer, enkel een G verbinding en die valt meestal na een kwartier weg, soms na een halve dag pas. Dit is verschillend.

Ik ben dus bang dat het hier iets mee te maken heeft. Ik heb ook al de APN gegevens opnieuw nagekeken van Vodafone maar alles klopt gewoon.

Iemand ervaring met dit probleem en wat ik eraan kan doen? PS: het heeft niks te maken met de brand bij Vodafone, ik heb dit al enige tijd.

Bewerkt (24 april 2013 14:33)
flimsel

flimsel

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 15:12

ik heb dit probleem momenteel ook.. al een oplossing gevonden inmiddels?
of iemand anders misschien?

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren