Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wolfje;288290Hey wolfje,
Hallo,
ik draaide tot nu toe de stock 2.3.6 Rom van Samsung met een CF Root Kernel voor CWM en Titanium Backup, ben heel blij met hoe de telefoon nu werkt.
Ben natuurlijk wel benieuwd naar de nieuwe Nederlandse stock ICS 4.0.3 van Samsung die vandaag is uitgekomen dus zou m graag een keertje willen uitproberen, maar wel met de mogelijkheid om terug te keren naar mijn oude systeem, mocht het allemaal niet bevallen wat betreft batterijduur e.d.
Ik heb al een NAND backup gemaakt van mijn huidige systeem maar nu mijn vraag: welke root kernel moet ik gebruiken in combinatie met de Nederlandse stock ICS Rom en welke stappen moet ik precies gaan volgen voor de update?
Is er al een Rom dat je direct op je telefoon kan flashen via CWM?
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Siyah kernel verdoet ook prima, heb je zelf verschillende opties
thanx Makker, bestand gedownload, ga het morgen avond proberen
Of je wilt hem zo origineel mogelijk houden. Je kunt ook CF-Root gebruiken namelijk. Dit is gewoon de Stock kernel ipv. een geheel andere kernel, maar toch met Superuser rechten waardoor je gewoon alles kunt aanpassen.
CF-Root Download
Hallo,
ik draaide tot nu toe de stock 2.3.6 Rom van Samsung met een CF Root Kernel voor CWM en Titanium Backup, ben heel blij met hoe de telefoon nu werkt.
Ben natuurlijk wel benieuwd naar de nieuwe Nederlandse stock ICS 4.0.3 van Samsung die vandaag is uitgekomen dus zou m graag een keertje willen uitproberen, maar wel met de mogelijkheid om terug te keren naar mijn oude systeem, mocht het allemaal niet bevallen wat betreft batterijduur e.d.
Ik heb al een NAND backup gemaakt van mijn huidige systeem maar nu mijn vraag: welke root kernel moet ik gebruiken in combinatie met de Nederlandse stock ICS Rom en welke stappen moet ik precies gaan volgen voor de update?
Is er al een Rom dat je direct op je telefoon kan flashen via CWM?