Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De provider versies zijn er nog niet. De nederlandse versie is sinds eergister uit.
Waarschijnlijk zal het nog wel ff duren voordat ze zover zijn.
Maar je kan gewoon via Odin de NL versie flashen.
Groeten Dirk
Dank voor je snelle reactie. Weet nog niet of ik via Odin ga flashen. Is telefoon van mijn dochter, ben m'n leven niet zeker als het misgaat (hoe klein de kans ook is).
Ik denk dat er via Odin minder risico is als met Kies, maar die keus is voorjezelf. Maar een kwade dochter is ook niks
Groeten Dirk
Ik heb 'm net binnen via KIES, duurde een minuutje of 10 en ging zo goed als vanzelf, alleen na de installatie en paar instellingen voor internet en MMS aanpassen via een SMSje dat je van Vodafoon krijgt.
Refugee;291927
Ik heb 'm net binnen via KIES, duurde een minuutje of 10 en ging zo goed als vanzelf, alleen na de installatie en paar instellingen voor internet en MMS aanpassen via een SMSje dat je van Vodafoon krijgt.
Ik lees op onder andere nujij dat sommige Vodafone gebruikers al geupgraded hebben naar ICS via de “normale” Kies-methode.
Ik krijg echter de melding dat de laatste firmwareversie "PDA-KJ3/PHONE-KI1/CSC:KI2 (VDF) er al op staat, en dat is volgens mij niet ICS
Kan iemand aangeven of er inderdaad een upgrade naar ICS beschikbaar zou moeten zijn.
(Heb KIES afgelopen donderdag opnieuw geinstalleerd, dus ga er van uit dat dat de meest recente versie is)