Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Niks doet het! Ik heb zelfs deze handelingen geprobeerd: Android Forums - View Single Post - Tips Tips n Tricks thread. Althans, het topje: If you can NEVER get your PC to see your GS2
Nog pakt geen computer mijn telefoon… Ik heb de firmware op mijn SD kaart gezet.. en ik heb Mobile Odin 2.15 geinstalleerd en nog weet ik niet hoe… jpleon, ik hoop dat mij kan helpen en/of de juiste software voor mij hebt om het Mobiel te doen!
Alvast vriendelijk bedankt!
Jpleon:confused: ik begrijp niet wat jij bedoeld met de opmerking “erg flauw hoor”. Je kan ook te rade gaan bij jezelf, had je maar ALLE info moeten geven. Bij 80% van de problemen met stof wekt perslucht wel.
@jpleon, ik heb exact het zelfde probleem gehad, ik ben naar de vodafone winkel gegaan die ook een reperatie afdeling had. Het probleem lag hem bij de usb print in de telefoon. Ze hebben deze in 20 min vervangen en hij doet het weer prima bij mij. (alles viel binnen de garantie).
En heb je dit al opgelost??? Ik heb precies hetzelfde probleem. HELP