Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rev

rev

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 12:26

in mijn galaxy s2 heb ik een email zitten die niet verwijdert wil worden.Elke keer druk ik op wissen en zie ik het mailtje verdwijnen in de prullenbak om even later toch weer in mijn postvak te verschijnen.Met andere mailtjes geen probleem.
hoe kan deze mailt forced verwijderen?

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
appel982

appel982

• Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 12:54

ik heb het zelfde probleem, ik had op de iphone het zelfde probleem met bepaalde inboxen, ik denk dat het te maken heeft met je email instellingen van je provider. maar dit is een wilde gok

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
kraai

kraai

• Lid sinds 22 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 april 2012
  • 17:16

heb je al een oplossing, want ik heb het zelfde probleem

Bewerkt (24 april 2013 14:41)
ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 22 april 2012
  • 17:29

Dit heeft te maken met hoe jij die email adres hebt ingesteld, ‘het kan zijn dat’ je het op IMAP hebt staan waardoor die elke keer zelfde email binnenhaalt..
je hebt namelijk;

pop3
Voordelen POP3

• Eenmaal binnengehaalde mail kunt u ook offline (zonder internetverbinding) lezen.
  • Binnengehaalde mail neemt geen ruimte meer in op de server

Nadelen POP3
  • De mail wordt alleen opgeslagen op de computer waarmee u de mail ophaalt. Dit betekent dat u zelf zorg dient te dragen voor backups, en dat u alle mails handmatig moet overzetten wanneer u bijvoorbeeld een nieuwe PC in gebruik neemt.
  • U kunt de mail maar op één apparaat/PC binnenhalen. Als de mail eenmaal van de server is gehaald kan een andere PC deze niet meer ophalen (het is met POP3 wel mogelijk opgehaalde mails toch op de server te laten staan, maar dit werkt erg inefficiënt en is foutgevoelig).

imap

Voordelen IMAP
  • Omdat alle e-mails op de server blijven staan worden deze door ons automatisch gebackupt.
  • De mail kan vanaf meerdere werkplekken tegelijk worden gelezen.
  • Als u een nieuwe PC in gebruik neemt (of uw huidige PC opnieuw installeert) hoeft u de mails niet eerst te exporteren om ze vervolgens weer te importeren.
  • Als u even niet de beschikking heeft over uw e-mailprogramma kunt u terugvallen op onze webmail omgeving. Hier heeft u de beschikking over alle mails die u ook in uw e-mailprogramma ziet staan.

Nadelen IMAP
  • De mailbox op de mailserver kan erg groot worden qua omvang.

• Continu een verbinding nodig om de mail te kunnen lezen. Met de huidige breedbandverbindingen (ADSL/kabel/glasvezel) is dit geen probleem meer.

Exchange
continu verbinding met een server, wordt ook gezien als PUSH omdat het instant verbinding is

Bewerkt (24 april 2013 14:41)
kraai

kraai

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 april 2012
  • 17:17

bovenstaand bericht is onzin. Mijn gsm is ingesteld op pop3. Ook via de provider Telfort is het bericht, welke in mijn gsm staat, niet te verwijderen, omdat deze het bericht niet herkent.

Bewerkt (24 april 2013 14:42)
rev

rev

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 09:15

idd.Het mailtje is inmiddels eindelijk verdwenen. Waarschijnlijk dus foutje provider.

kraai

kraai

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 16:34

hoe heb je het gedaan of ging het vanzelf

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 25 april 2012
  • 18:36

kraai;293448
bovenstaand bericht is onzin. Mijn gsm is ingesteld op pop3. Ook via de provider Telfort is het bericht, welke in mijn gsm staat, niet te verwijderen, omdat deze het bericht niet herkent.

sorry onzin ? ik denk dat jij even wiki moet gaan lezen mate.. dit zijn feiten
algemene bekende e-mail instellingen heb ik niet verzonnen… je kan via je provider/domein velen instellingen instellen, mail op server houden etc.. denk dat jij dat even goed moet onderzoeken en kijken waar jij iets fout doet en kijken of dat werkelijk onzin is of niet. misschien is dat beter

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 28 april 2012
  • 11:52

ibsonic;293902
sorry onzin ? ik denk dat jij even wiki moet gaan lezen mate.. dit zijn feiten
algemene bekende e-mail instellingen heb ik niet verzonnen… je kan via je provider/domein velen instellingen instellen, mail op server houden etc.. denk dat jij dat even goed moet onderzoeken en kijken waar jij iets fout doet en kijken of dat werkelijk onzin is of niet. misschien is dat beter

Vraagje: weet jij ook toevallig of 4.0.3 alleen maar push ondersteund voor @msn/@hotmail accounts? En zo niet hoe kan ik dat voorkomen?

Bewerkt (24 april 2013 14:44)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.