EsZ;307421 Ik heb nu 4.03, dus die reset heeft ie automatisch gedaan.. Ik was toen trouwens evengoed een paar contacten kwijt. Maar zou het helpen als ik nu ook een factory reset uitvoer om mijn emailinstellingen weer goed te krijgen?
Als je vanaf stock 2.3 naar 4.0.3 gaat doet hij helemaal geen reset. die moet je handmatig doen Ja een factory reset verhelpt de meeste problemen, dit moet je wel in android recovery doen, niet via instellingen
Bewerkt (24 april 2013 14:57)
[QUOTE=EsZ;307421]Ik heb nu 4.03, dus die reset heeft ie automatisch gedaan.. Ik was toen trouwens evengoed een paar contacten kwijt. Maar zou het helpen als ik nu ook een factory reset uitvoer om mijn emailinstellingen weer goed te krijgen?[/QUOTE] Als je vanaf stock 2.3 naar 4.0.3 gaat doet hij helemaal geen reset. die moet je handmatig doen Ja een factory reset verhelpt de meeste problemen, dit moet je wel in android recovery doen, niet via instellingen
Als je vanaf stock 2.3 naar 4.0.3 gaat doet hij helemaal geen reset. die moet je handmatig doen
Ja een factory reset verhelpt de meeste problemen, dit moet je wel in android recovery doen, niet via instellingen