Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
over welk mail account gaat t? mail of bijvoorbeeld hotmail?
SanderB;291071Als dat gaat over een “normaal” mail account bij een vaste provider (bedraad dus) dan kun je dat aangeven in de instelingen van je PC mailprogramma, even aanvinken: “mail van server verwijderen als verwijderd uit verwijderde items” ,zo staat het bij mij in Windows live mail, in andere programma's staat (bijna) altijd iets dergelijks.
Hi there,
IK heb mijn mail-accounts opnieuw in moeten stellen sinds de laatste update.
Alles werkt uiteindelijk met 1 verschil:
Als ik mail verwijder op de S2 dan wil ik ze later niet nog eens op de desktop tegenkomen.
Heeft iemand een idee waar je dat kan instellen?
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Gmail en hetnet gaat het om.
Kan ik beiden niet instellen in de mail-app.
Gmail heeft z'n eigen app, en wat ik daar verwijder is ook echt weg. voor wat betreft hetnet, ik krijg mijn eigen hccnet ook niet werkend op m'n telefoon, maar dat heb ik dan ook voorlopig opgegeven.(zal toch weer 'ns gaan puzzelen).
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Hmmm, ik lees net iets over verschil tussen imap en pop.
Staat beiden aan in mijn Gmail account. Ik zal pop eens uitzetten en kijken wat het doet.
Bij hetnet kan dat niet dus zal dat weer een halve oplossing worden denk ik.
Suggesties blijven welkom.
EDIT: Haalt niets uit.
grrr.
Peter-036;291170
Gmail heeft z'n eigen app,
Hi there,
IK heb mijn mail-accounts opnieuw in moeten stellen sinds de laatste update.
Alles werkt uiteindelijk met 1 verschil:
Als ik mail verwijder op de S2 dan wil ik ze later niet nog eens op de desktop tegenkomen.
Heeft iemand een idee waar je dat kan instellen?