Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Had het zelfde probleem. Ik heb de carkit-instellingen van de auto gewijzigd (naam en pincode) en toen lukte het wel. Ik vermoed dat het een “cache”-probleem is, oude instellingen waar ICS niet mee kan werken. Ik las er eerder iets over maar kon het niet terugvinden (zoals ik bijna nooit iets kan vinden op dit forum).
Ook ik heb dit probleem. Mijn Nokia BT koptelefoon, carkit, en andere BT apparaten werkten absoluut perfect in harmonie met de SGS2 en na de upgrade werkt er qua BT niets meer. Ook al BTW een lockup gehad (de allereerste sinds aanschaf vele maanden geleden) waarvoor ik de batterij zelfs moest verwijderen. De BT-koptelefoon heeft geen password o.i.d. maar wordt simpelweg niet gezien. Carkit moet ik eerst alle papierwerk weer opduikelen. Wat een gedoe. hoe clear ik die Cache ? Wie weet hoe
- verder; of
- ik downgrade kan doen ?
wilf7994;296098
Ook ik heb dit probleem. Mijn Nokia BT koptelefoon, carkit, en andere BT apparaten werkten absoluut perfect in harmonie met de SGS2 en na de upgrade werkt er qua BT niets meer. Ook al BTW een lockup gehad (de allereerste sinds aanschaf vele maanden geleden) waarvoor ik de batterij zelfs moest verwijderen. De BT-koptelefoon heeft geen password o.i.d. maar wordt simpelweg niet gezien. Carkit moet ik eerst alle papierwerk weer opduikelen. Wat een gedoe. hoe clear ik die Cache ? Wie weet hoe
- verder; of
- ik downgrade kan doen ?
Elders gevonden op dit forum: Cache clearen:
Schakel telefoon uit.
Houdt Volume+, MENU en POWER tegelijk ingedrukt tot eerste melding op het scherm komt. Kunt na opstart uit wat opties selecteren.
Bij mij heeft niets geholpen en uiteindelijk heb ik gedowngrade naar 2.3.6. Alles werkt inmiddels weer.
Ik heb problemen met de nieuwe update van Android 4.0.4
De Bluetooth van mijn Galaxy S2 koppelt wel met de carkit van mijn auto, het telefoonboek wordt niet geladen.
Bij 4.0.3 geen problemen gehad.
Hoe kan ik terug naar 4.0.3 op mijn Galaxy S2?
Of hoe krijg ik het wel te werken met 4.0.4
Downgraden kan dmv Odin.
cache verwijderen kan in de recovery mode.
Hoi,
Ik had ongeveer hetzelfde probleem. Alleen heb ik gelijk geprobeerd om vanuit 4.0.4 (nieuw toestel, meteen na ontvangs de update erop gezet) te koppelen met mijn carkit te koppelen. Dat lukte dus niet en na wat gepruts heb ik ten slotte een factory reste uitgevoerd, de telefoon uit de carkit gegooid en daarna opnieuw gekoppeld. Et voilà het werkte nu wel.
Gegroet,
Nadat ik ICS 4 op mijn Samsung Galaxy SII heb geinstalleerd, heb ik problemen met bluetooth. Mijn carkit herkent de phone niet meer. Uiteraard wel een nieuwe koppeling gemaakt en wachtwoord ingevoerd. Wie herkent deze problemen en heeft een oplossing? Ik baal nu enorm, alle hulp is welkom.