Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou het op die ene laptop even proberen. Soms werkt een andere usb port ook nog wel is. Je kan natuurlijk ook rooten, backup maken van en via odin nieuwe software flashback.
Dat rooten zit ik over te denken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat dat is. Zo wie zo, laat ik dat maar doen door zo'n telefoonmannetje. Ik zal zo mijn notebook maar eens aan gaan zetten en kijken of Kies dan wel wil reageren op mijn telefoon.
Kun je de software niet via wifi binnenhalen? Ik heb dan trouwens nog steeds geen back up……….
Je kan ook wachten tot je de update via OTA of zoiets krijgt toch? Dan wordt de update via fodafone of kpn (sinds vandaag) aangeboden.
Daisydees;293390
Hallo,
Ik probeer al een tijdje mijn telefoon de updaten naar het nieuwe bestuurprogramma. Nu blijf ik hangen bij Kies, dit werkt niet op mijn Laptop. Mijn Laptop kan mijn telefoon wel vinden maar Kies niet.
Kies heb ik al een keer of 10 verwijderd, inclusief drivers maar en opnieuw geïnstalleerd maar als resultaat, mijn telefoon wordt niet gevonden, ook niet nadat ik het herstelprogrammatje laat lopen van Kies.
Wel heb ik daarvoor een aantal malen contact gehad met Kies via mijn Laptop, het back-uppen gaat niet en ook het synchroniseren blijft hangen op 39% en gaat niet verder.
Nu de vraag:
1. Kan ik op een andere manier wel updaten? Zo, ja, hoe maak ik dan een back up? Kan het ook zonder back up? Loop ik dan geen risico dat ik alle gegevens en instellingen, foto's enz. kwijt ben?
2. Kan ik daarna dan wel op Kies en werkt dan alles naar behoren?
Ik heb ook nog een notebook, daarop staat windows 7, zou dit hier wel op kunnen? Op mijn laptop staat Vista.
Ik wil deze update graag zodat mijn telefoon niet meer uitvalt. Volgens mij is dat dan verholpen.
Heeft iemand hier antwoord op?
Bedankt,
Gerda
Hallo,
Ik probeer al een tijdje mijn telefoon de updaten naar het nieuwe bestuurprogramma. Nu blijf ik hangen bij Kies, dit werkt niet op mijn Laptop. Mijn Laptop kan mijn telefoon wel vinden maar Kies niet.
Kies heb ik al een keer of 10 verwijderd, inclusief drivers maar en opnieuw geïnstalleerd maar als resultaat, mijn telefoon wordt niet gevonden, ook niet nadat ik het herstelprogrammatje laat lopen van Kies.
Wel heb ik daarvoor een aantal malen contact gehad met Kies via mijn Laptop, het back-uppen gaat niet en ook het synchroniseren blijft hangen op 39% en gaat niet verder.
Nu de vraag:
1. Kan ik op een andere manier wel updaten? Zo, ja, hoe maak ik dan een back up? Kan het ook zonder back up? Loop ik dan geen risico dat ik alle gegevens en instellingen, foto's enz. kwijt ben?
2. Kan ik daarna dan wel op Kies en werkt dan alles naar behoren?
Ik heb ook nog een notebook, daarop staat windows 7, zou dit hier wel op kunnen? Op mijn laptop staat Vista.
Ik wil deze update graag zodat mijn telefoon niet meer uitvalt. Volgens mij is dat dan verholpen.
Heeft iemand hier antwoord op?
Bedankt,
Gerda