Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nou ik heb geen KPN, T-Mobile of VDF, maar gewoon gekocht bij een webwinkel. Ook ik had deze klachten, vastlopen en batterij na een halve dag leeg. Ook de G3 verbinding was zeer slecht. Mijn provider is Telfort en heeft met deze Andoid volgens mij niet te maken.
Ik heb de S2 weer terug laten zetten naar 2,36.
Groetjes
Leo
Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum
Eigenaar van een S5
ken het probleem ook, zit via Telfort, maar is natuurlijk ook gewoon KPN.
hopelijk komt Samsung snel met een update
Ik hou de service-pagina van Samsung scherp in de gaten op Ondersteuning voor GT-I9100 maar erg veel beweging zit er nog niet in
Hallo ik heb een vraag ik heb een not branded S2 (XEN) met 2.3.5 Firmware. Ik wil naar ICS en nu begrijp ik dat na de installatie van ICS alle APPS enz. opnieuw moeten worden geïnstalleerd, maar als ik via Kies dit installeer kan dan wel de kies backup gewoon weer worden teruggezet ? Zoals de tel.nummers, foto's enz.?
Je contacten kun je erg makkelijk synchroniseren via je google(gmail) account, je foto's blijven ongemoeid.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Bedankt voor je snelle reactie
Ik heb een T-mobile branded S2 en precies het zelfde probleem, dat m'n telefoon gewoon in een keer niets meer doet en de batterij eruit moet.. Ook duurt het inschakkelen van WIFI soms een eeuwigheid na de update naar ICS. En natuurlijk (blijkbaar dan?) widgets weg en homescreens vermeukt. Ik ben echt klaar met dit houtje-touwtje gedoen met Android. Als ik dit had geweten had ik nooit geupdate. Het lijkt verdorrie wel of jij de proefkonijn bent omdat de providers te lui zijn geweest de update fatsoenlijk te testen. Wat een enorm geblunder.