Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik zou zeggen kijk hier eens
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/32987-telefoon-schakelt-zichzelf-uit-na-update-naar-ics.html
@Johnnyboy59 helaas zie ik hier ook geen oplossing voor 't probleem
helaas zie ik hier ook geen oplossing voor 't probleem
MijnAndroid;294335
helaas zie ik hier ook geen oplossing voor 't probleem
Ik heb het beide niet gedaan. Wat is een wipe cache partition? :shy:
Beide moeten in android recovery gebeuren zowel als de wipe cache en wipe factory data/reset. Hou er wel rekening mee dat je alles kwijt ben wat op je toestel staat
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
melvintje;294346
Beide moeten in android recovery gebeuren zowel als de wipe cache en wipe factory data/reset. Hou er wel rekening mee dat je alles kwijt ben wat op je toestel staat
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
MijnAndroid;294356
Wat is een wipe cache en hoe moet ‘t?
Is er ook een manier om wel alle gegevens (foto’s apps instellingen oid) te behouden?
Als ik alle gegevens weer terug kan krijgen is dit misschien wel een optie om te proberen…
JohnnyBoy59;294372
Backup maken met Kies als je originele Rom hebt of Titanium Backup of Rom Toolbox gebruiken.
Je komt in recovery door op volume op + Power + Home knop te drukken in de uitstand van je phone.
Daar kan je dan kiezen voor de wipes, dalvik wipe kan je vinden onder advanced.
Na de update naar ICS voor mijn Kpn-Branded Galaxy S2 gaat de accu veel sneller leeg.
Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem hebben?
En zijn er ook mensen die hiervoor een oplossing hebben?
Ik hoor graag van jullie!