Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
2.3.4 maar waarom
Heb je trouwens wel een factory reset en een wipe cache gedaan in android recovery
jha gedaan.. ik wil hem naar 2.3.4 zodat ik daarna de flash counter weg kan halen ofso met mn JIG. Dat kan volgens mij neit met 2.3.5 of 3.6 Daarna kan ik mn mobiel gewoon updaten als 4.0.4 uit komt. Maar ik heb een vraag over samfirmware.com, is daar de open europe firmware een stock firmware?
Ja hoor alleen de firmware werkt dan niet samen met kies. Dan zou ik toch 2.3.6 doen, daar werkt de jig als het goed is ook gewoon op
maar als ik eerst die open europe(stock) erop zet en daarna 2.3.4 netherlands eroverheen doe, dan heb ik toch gewoon de nederlandse 2.3.4 en werkt dan toch wel met kies?
je hoef de open europe stock er niet op te zetten je ken direct naar 2.3.4 xen gaan.
Maar ik zou eigenlijk 2.3.6 flashen die heeft echt kies ondersteuning
Als je 4.0.3 XEN erop gezet met ODIN, en dan op het forum bij ‘Index’ even de oude bootloader download en erop zet kun je ook in 4.0.3 de counter resetten met de JIG. De bootloader is namelijk vrijwel gelijk, alleen zonder die beveiliging ‘bootloader komt uit 2.3.4’
ok waar kan ik die bootloader downloaden dan? waar is index?
Via hier: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/25115-index-belangrijke-topics.html
Trouwens marcodehaas1987, waarom update je de hydrogen topic niet meer. aangezien die al flink out of date is
oke dankje, had het al wel gevonden, maar de reden waarom ik er 2.3.4 op wil is omdat ik die al heb gedownload via samfirmware.com. de nederlandse firmware. maar als ik die via odin ga flashen, werkt hij niet. Dan start ie niet op of geeft odin een FAIL aan…
Hallo,
Ik wou laatst mijn galaxy s2 downgraden van 4.0.3 naar 2.3.4. Dit lukte mij niet dus heb ik 4.0.3 er weer op gezet. Dus deed ik er eerst een stock rom op en daarna van samfirmware.com 4.0.3 netherland erop gezet. als ik nu naar kies ga met mijn mobiel aan de pc staat er: uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrade via kies. bij firmware verzie staat helemaal aan t eind (KOR). Dus ik denk dat ik nu niet meer kan upgraden via kies. Wie weet hoe ik dit moet oplossen? het liefst heb ik nu gewoon weer 2.3.4 erop. Weet iemand daar een goede stock rom van?
Groetjes