Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nicohaast

nicohaast

  • Lid sinds 15 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 15 mei 2012
  • 17:16

Ik heb mijn galaxy s2 geupdate naar de icecream versie. En dat ging goed, maar nu blijft er links bovenin een melding staan : Softwareupdate instellen.
Maar als ik erop klik en wil update'n, dan krijg ik de melding : Verwerken mislukt.
Tig keren geprobeerd, maar het wil maar niet lukken, ook als ik bij de instellingen alles uitvink en het toestel opnieuw start, dan blijft die melding maar staan. (Zijn 2 pijltjes)

Wie weet hoe ik dit wegkrijg !

Bedankt alvast

Bewerkt (24 april 2013 14:51)
Rickvi

Rickvi

  • Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • #2
  • 21 mei 2012
  • 11:42

Hoi Nico,
Je bedoeld dat die melding op je telefoon staat toch? een rood en een blauw pijltje ?
Als het goed is heb je je foon geupdate via KIES. Als je nu in je telefoon gaat naar ‘Instellingen’–> ‘Over de telefoon’–> ‘Software update’. en je maakt daar even een samsung account aan.
Als je dat gedaan hebt kun je zoeken naar update's. Als het goed is verschijnt er een bericht "geen updates beschikbaar en zullen die pijltjes verdwijnen.
Succes!!

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
nicohaast

nicohaast

  • Lid sinds 15 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #3
  • 22 mei 2012
  • 18:56

Gehele probleem is opgelost, door samsung……oude software eraf en nieuwe er weer op !

Bedankt voor de reactie's :thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #4
  • 22 mei 2012
  • 19:02

Verplaatst naar Samsung Galaxy S2, wellicht word je hier sneller geholpen

Bewerkt (24 april 2013 14:53)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.