Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sweethome is de perfecte app om foto's van je telefoon naar je pc te kopieren!
Bedankt voor je reactie. Sweethome uitgeprobeerd maar ook die vindt alleen de foto's die gewoon in m'n camera map zitten. Het zijn de foto's die in de cache map blijven zitten die ik probeer over te zetten.
Iemand?
Quickpic al geprobeerd? Ideaal voor afbeeldingen. Airdroid is dan weer handig om het naar je pc te kopieren.
+1 voor QuickPic!
Gebruik niets anders…
Maar die foto's zouden helemaal niet in de “cache” moeten terechtkomen, sla je ze op in een afwijkend formaat misschien?
Check wat instellingen van je camera en dergelijke, want dit is vreemd.
Misschien schrijft hij ze pas later weg naar de dcim map, dan zou je de camera app een paar keer kunnen stoppen en herstarten.
Sluit je de camera app met de home button of compleet met de back button? want dat zou ook een mogelijke verklaring zijn.
Edit: ik gebruik ook de Quickpic app, die vindt alle afbeeldingen op je telefoon, maar of ‘ie ’.tec' bestanden vindt?………..
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Bedankt voor de reacties!
Heb Quickpic geinstalleerd, geweldige app om m'n foto's door te spitten!
Het gekke is alleen dat mijn Galaxy de foto's wel gewoon vindt in de ‘camera’ map, maar mijn pc browser ziet ze nog altijd als TEC files in de map /camera/cache. Snap er niks van!
De foto's zijn allemaal van de datum 23-5 en sindsdien is m'n Galaxy zeker 6-7 keer gereboot. Vaak omdat de accu weer eens leeg was..
Als ik mijn camera gebruik en een foto heb gemaakt sluit ik dit altijd af het de pijltje-toets rechts onderaan.
Probeer eens mappen aan te maken voor je foto's in bestanden, sd kaart, pictures. En dan de foto's verplaatsen van camera naar sd pictures met de quikpic app naar de mappen.
Hallo,
Ik zit met een klein probleempje met m'n Galaxy s2. Ik heb op het forum gezocht maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag. Excuus als ik niet goed genoeg gezocht heb.
Wanneer ik mijn Galaxy aansluit op de pc browse ik hier altijd in met windows verkenner aangezien ik KIES een verschrikkelijk programma vind.
Wanneer ik dan mijn foto's wil verhuizen naar mijn PC blijkt dat het merendeel van mijn nieuwe foto's in de map ‘DCIM/ camera/cache’ zit in een ‘TEC’ formaat.
Soms zijn ze na een tijdje daar opeens vandaan en zitten ze in de DCIM/camera map, mijn standaard fotomap
Hoe krijg ik foto's uit de cache map weg? Ik wil graag mijn vakantiefoto's op mijn pc zetten en dat lukt nu niet o_O
Alvast bedankt,