Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Weet niet waar je woont maar bij in de regio(Lopik) is de komende 5 maanden helemaal geen Internet van Vodafone door storing en geplande nieuwbouw mast
Samsung galaxy Note 3
(nog) Orgineel
bij apn hollandsnieuweint invullen zonder. er achter !!!
bij apps op je hollandsnieuwkaartje klikken en bij mode niet manueel maar automatisch kiezen !!!
knop aan rechterzijkant half indrukken en op dat uitzetten drukken dan herhalen en op data aan drukken.
dankwoord naar **KNIP**
Hoi,
Ik heb natuurlijk de telefoon opnieuw gestart, woon in brabant mobiel internet doet het wel als ik de sim in een andere telefoon doe. Als ik bij “ over de telefoon” kijk en dan bij “status” staat er bij status mobiel netwerk: verbinding verbroken. Heb gegevens roaming aan en uit gehad (volgens website hollandsnieuwe moet die uit), gegevens toegang staat aan, data staat aan, 2g aan en uit gehad (hoort uit te staan als ik het goed begrepen heb.
Hoi jan,
Er is wel iets gebeurd er staat nu een r bij de signaal balk, maar helaas geen internet blijf de melding houden verbinding verbroken.
heb de . Weg gehaald sim staat nu op automatisch, data aan en uitgezet en telefoon opnieuw gestart.
dank alvast voor de inzet naar een oplossing.
Gr.
ff een domme vraag maar staat je gegevenstoegang wel aan gevinkt?
Samsung galaxy Note 3
(nog) Orgineel
audier;304106
ff een domme vraag maar staat je gegevenstoegang wel aan gevinkt?
heb je hier al gekeken?
http://www.androidworld.nl/forum/overige-providers-nl/11450-hollandsnieuwe-provider-2.html
Samsung galaxy Note 3
(nog) Orgineel
BergenNH;304082
bij apn hollandsnieuweint invullen zonder. er achter !!!
bij apps op je hollandsnieuwkaartje klikken en bij mode niet manueel maar automatisch kiezen !!!
knop aan rechterzijkant half indrukken en op dat uitzetten drukken dan herhalen en op data aan drukken.
dankwoord naar **KNIP**
Hoi allemaal,
Begin mei heb ik de 4.0.3 update gehad, hierna heb ik het mobiel internet niet meer aan de praat gekregen, voorheen heeft het altijd gewerkt.
Aangezien mijn telefoon na de update iedere keer automatisch herstartte heb ik de ressurrection remix 1.9.1 rom op mijn telefoon gezet. Alles werkt nu prima ben erg tevreden alleen mijn mobiel internet werkt nog steeds niet.
Ik heb een abonnement bij Hollandsnieuwe(vodafone), heb de stappen ondernomen die op hun site staan om de apn in te stellen, te vergeefs geprobeerd in contact te komen met hun helpdesk.
Is er iemand die mij verder kan helpen, ik realiseer me dat het waarschijnlijk een setting is, maar ik kan het niet vinden. Heb het forum hier al uitgespit en niets lijkt te werken.
Alvast bedankt.
Groetjes Renee