Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Weez

Weez

• Lid sinds 29 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 09:20

Goedemorgen,

Gistermiddag hield mijn Samsung Galaxy S2 er ineens mee op.
Heb er hele ochtend en deel van de middag gewoon alles mee gedaan en toen ik er rond 3 uur weer op keek stond hij uit terwijl ik nog zeker 60-70% batterij had. Toen ik hem weer wilde aanzetten bleef het beeld zwart, vervolgens batterij eruit gehaald.

Toen ik mijn batterij er iets later weer in deed startte mijn telefoon weer op maar bleef hij hangen bij die gekleurde S deze stond er na een kwartier nog steeds waarna ik wederom mijn batterij eruit haalde.
Toen ik 5-10 minuten later mijn batterij er weer in deed startte mijn telefoon helemaal niet meer op.
Heb mijn telefoon gisteravond bij thuiskomst direct in de oplader gedaan maar ook toen deed hij niks en vanmorgen bij het opstaan nog steeds dezelfde problemen.

Telefoon is niet geroot geen custom-rom, er staat gewoon de standaard ICS via Samsung Kies op.
Telefoon is niet in aanraking geweest met zand of water dus hier kan het niet aanliggen.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en eventuele tips? Toets combinaties voor downloadmode word ook niet op gereageerd.

Alvast bedankt.

Groeten,

Robin

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
Pindasmeer

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 09:29

Hoi Robin,

Wat een apart verhaal. Ik vrees dat je aangewezen bent op de services van Samsung, aangezien zelfs de download-mode niet meer werkt (het zou mij niet verbazen als dit een hardwareprobleem is). Je zou nog even kunnen proberen om de contactjes van je micro-usb poort in je telefoon een beetje schoon te maken, zodat je zeker weet dat het niet ligt aan de stroomvoorziening.

Succes ermee!

Weez

Weez

• Lid sinds 29 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 09:33

Hey,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik vrees inderdaad ook dat ik hem moet opsturen maar hoopte dat ik misschien iets over het hoofd had gezien of er nog een mogelijkheid was waarvan ik niet op de hoogte ben.

Heb wel vaker gehad dat hij uitviel maar dan was batterij eruit halen en opnieuw aanzetten voldoende.

Groeten,

Robin

Jasper943

Jasper943

• Lid sinds 04 maart 2012
  • Berichten 149
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 10:05

Je kan een jig proberen maar ik zou hem gewoon lekker opsturen als ik jou was.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.