Hallo ik heb een sgs2 en draai op android versie 4.0.3baseband I9100XXLPW kernelversie 3.0.15-I9100XWLPD-CL524746 Heb sinds een paar weken dat ik geen statussen of dingen bij mensen op de tijdlijn kan plaatsen. Elke keer als ik ik het probeer en dan wordt me scherm eerst wit en daarna zwart en dan krijg ik de melding dat Fb is gestop. Dan kan ik kiezen voor “ok” of voor rapport verzenden.
Heb al paar keer fb er af gehaald en opnieuw erop gezet zonder succes. Iemand een idee of oplossing.
Alvast bedankt
groetjes mark
Bewerkt (24 april 2013 14:57)
Hallo ik heb een sgs2 en draai op android versie 4.0.3baseband I9100XXLPW kernelversie 3.0.15-I9100XWLPD-CL524746 Heb sinds een paar weken dat ik geen statussen of dingen bij mensen op de tijdlijn kan plaatsen. Elke keer als ik ik het probeer en dan wordt me scherm eerst wit en daarna zwart en dan krijg ik de melding dat Fb is gestop. Dan kan ik kiezen voor "ok" of voor rapport verzenden. Heb al paar keer fb er af gehaald en opnieuw erop gezet zonder succes. Iemand een idee of oplossing. Alvast bedankt groetjes mark
Hallo ik heb een sgs2 en draai op android versie 4.0.3baseband I9100XXLPW kernelversie 3.0.15-I9100XWLPD-CL524746
Heb sinds een paar weken dat ik geen statussen of dingen bij mensen op de tijdlijn kan plaatsen. Elke keer als ik ik het probeer en dan wordt me scherm eerst wit en daarna zwart en dan krijg ik de melding dat Fb is gestop. Dan kan ik kiezen voor “ok” of voor rapport verzenden.
Heb al paar keer fb er af gehaald en opnieuw erop gezet zonder succes. Iemand een idee of oplossing.
Alvast bedankt
groetjes mark