Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
karim_;308260
Ik zit bij T-mobile en sinds zaterdag doet mijn internet raar. Het gaat eigenlijk voorak om Tweetdeck en andere twitterapps. De rest werkt wel naar behoren.
Weet iemand ietsbvanbeen storing ofzo?
Alvast bedankt
Karim
ibsonic;308264
Karim,
Ik zelf heb ook T-mobile en nergens last van.. probeer is de orginele Twitter applicatie.. die werkt eigenlijk al perfect? Als dat niet werkt kun je een andere modem proberen te flashen, T-mobile werkt lekker op modem LPS.
karim_;308281
Oke bedankt! Maar, hoe moetnik dat flashen? Ik heb btw geen geroot toestel. En krijg ik dan extra kosten o.i.d. ?
bedankt…maar nog 3 vraagjes…ik moet hem dus rooten? Moetbdat dan naar Custom dinges ofzo? En waar kan iknzo'n ROM vinden om te flashen?
Nee, je hoeft ‘m niet te rooten, en firmware’s en/of delen daarvan vind je bij Sammobile.com , als je daar iets vindt dat je kunt/wilt gebruiken, even een account aanmaken (zelfde manier als dit forum). En met delen van firmware's bedoel ik dus bijvoorbeeld een modem, dat je dan flashed door het bij Odin aan te wijzen in het vakje phone, verder verander je dan niets, en vink je ook geen andere dingen aan.
Edit: en om voor een modem meteen een andere rom of een custom rom te flashen, ik vind dat overkill.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Oké, ik heb gezocht bij sammobile.com, en als ik zoek op LPS bij firmware, is er maar eentje die er is. Maar dan staat bij die Country: Poland. En bij regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom. Het gaat om I9100OXALPS. Kan ik dit gewoon gebruiken? Als dit niet te gebruiken is, zou iemand mij dan a.u.b. een link kunnen sturen voor een goed voor T-Mobile? Alvast bedankt.
Hotfile.com: 1 klik file hosting: I9100XWLPD_I9100XENLP5_XEN.zip Is de link voor de laatste versie voor nederland, dit is een standaard rom voor Nederland, dus niet exclusief voor kpn/vodafone/t-mobile ofzo.Dat is geen probleem,hij doet het bij alle providers.
Het is echter wel een complete rom(=firmware), dus valt voor mij wel onder dat ‘overkill’, maar dan heb je wel meteen de meest recente.
Wanneer je iets download van sammobile of samfirmware zal dat een .zip bestand zijn, je moet het één maal uitpakken,(misschien wordt er een password gevraagd, dat is samfirmware.com) dan krijg je een .tar md5 bestand.
Dat bestand wijs je aan in het vakje pda in odin.
En ik vond er toch nog een voor t-mobile : http://www.hotfile.com/dl/153277304/43ed579/I9100BOLPD_I9100TNLLP5_TNL.zip.html Alleen is die kennelijk al wat ouder.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Bedankt!ik ga het nu proberen
eigenlijk, dan nog een vraagje…ik neem aan dat alle apps e.d. er weer vanaf gaan zeker?
Ik zit bij T-mobile en sinds zaterdag doet mijn internet raar. Het gaat eigenlijk voorak om Tweetdeck en andere twitterapps. De rest werkt wel naar behoren.
Weet iemand ietsbvanbeen storing ofzo?
Alvast bedankt
Karim