Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Samsung Galaxy S2 na update 4.0.3 kan ik geen telefoonnummer maar wijzigen!! (5)

Dreamer

Dreamer

• Lid sinds 31 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2012
  • 10:21

Hallo,

Gisteren op mijn Samsung Galaxy S2 de update gedaan naar 4.0.3
Maar nu kan ik bij contacten geen wijziging meer doen, zoals wijzigen telefoonnummer.
Bij de oude 2.** versie stond daar gewoon wijzigen als ik een contact had geopend en links onder op de knop duwde.

Weet iemand hoe dit bij de 4.0.3 versie moet of is dit een bug?

Vast bedankt.

Rob

Sorry maar heb dit bericht ook bij algemeen geplaatst zag nu pas dat er een apparte sectie was voor de Samsung Galaxy S2.

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 7 juni 2012
  • 11:12

Dreamer;308349
Hallo,

Gisteren op mijn Samsung Galaxy S2 de update gedaan naar 4.0.3
Maar nu kan ik bij contacten geen wijziging meer doen, zoals wijzigen telefoonnummer.
Bij de oude 2.** versie stond daar gewoon wijzigen als ik een contact had geopend en links onder op de knop duwde.

Weet iemand hoe dit bij de 4.0.3 versie moet of is dit een bug?

Vast bedankt.

Rob

Sorry maar heb dit bericht ook bij algemeen geplaatst zag nu pas dat er een apparte sectie was voor de Samsung Galaxy S2.

Contact openen dan zie je rechtsboven een potloodje staan. Daar op klikken en dan wijzigen wat je wil… de wijzigingen opslaan is op het vinkje klikken en afbreken is op het kruisje klikken.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Dreamer

Dreamer

• Lid sinds 31 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2012
  • 12:48

Maurice bedankt.
Soms is het toch niet moeilijk maar je moet het maar net zien.

Groeten,
Rob

pascallos

pascallos

• Lid sinds 17 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 september 2012
  • 15:25

Ik heb hetzelfde probleem, maar kan met het potloodje alleen maar een contact koppelen.
Mijn telefoon is net terug van reparatie (garantie) en dus heb ik linkedin en facebook contacten gesynchroniseerd. Achter ieder contact staan dan dus iconen van deze social media. Het lukt me niet om bij contacten een telefoonnummer toe te voegen…..hoe kan dat?

Als ik het nummer wil bewerken geeft hij aan dat het niet kan vanuit deze app….maar doe dat gewoon via contacten.

Voor personen die goed gekopppeld zijn met nummer en profielen is het geen probleem, echter zijn er ook mensen die die info niet delen en waar ik los het telefoonnummer bij moet zetten. Dat gaat niet met als gevolg ik dan 2x hetzelfde contact in de contactlijst heb staan. 1 met tel en 1 met profielen

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
Cyruzzz

Cyruzzz

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 17 september 2012
  • 15:41

Android kan niet de gegevens van Facebook, LinkedIn, Whatsapp etc aanpassen. Het makkelijkste is om een contact aan te maken op je telefoon (of als je Gmail gebruikt, als Gmail contact). Daar kan je dan een telefoonnummer en mailadres bij zetten en deze dan koppelen aan het Facebook/LinkedIn account.

Dan kan je gewoon aanpassen, heb je geen dubbelen in je lijst en blijft alles up to date.

Bewerkt (24 april 2013 15:34)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.