Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
even een kleine update: ik heb wel SuperSU, maar ik heb gelezen dat er een pop-up zou moeten verschijnen? dat komt niet en enkele games (running fred, coin dozer) doen het niet, ''applicatie wordt niet geïnstaleerd op uw telefoon? iemand een idee?
Hugo,
Ik denk dat het makkelijker kan door dit;
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/17232-howto-rooten-sgs-ii.html
te volgendan weet je zeker dat het goed gaat..
klopt zeker-.-
maar moet ik hem hiervoor wel eerst unrooten?
Nee.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
beste,
na een mislukte poging om mijn galaxy s2 op ice cream sandwich te rooten volgens: Root Galaxy S II On Android 4.0.3 ICS With CF-Root | Redmond Pie . het werkt bij mij niet goed en ik zou hem graag willen unrooten. ik dacht dat via deze site te kunnen doen: How to Unroot/Unbrick your Galaxy S2 i9100! | Galaxy S2 Root maar er wordt onderscheid gemaakt tussen t-mobile. nu zit ik via tele2 op het netwerk van t-mobile, dus moet ik de normale manier gebruiken of die van t-mobile?
hugo