Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

locutusweb

locutusweb

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 12:10

HD2;320737
Hier heb ik trouwens een lijstje met alle modems/radios voor onze galaxy s2 en wordt ook nog eens bijgehouden
Index of /radios/
Kan ik dan zo'n modem met CWM installeren via “install from zip”? Moet ik daarvoor/na nog cache wipes doen?

Bewerkt (24 april 2013 15:42)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 12:33

locutusweb;347858
Kan ik dan zo'n modem met CWM installeren via “install from zip”? Moet ik daarvoor/na nog cache wipes doen?
Ja gewoon installeren als zip je hoef niks te wipen, pas op dat je niet de bovenste pakt die beginnen met U t/m J die zijn namelijk bestemd voor sgs2 i9100T(staat er ook bij)

locutusweb

locutusweb

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2012
  • 20:07

Bedankt. Het installeren is gelukt. Ik heb de XXLPS modem geïnstalleerd; voorals nog niet een schrikbarende verbetering van de ontvangst tov XXKI4 (Standaard CM9 modem) het schijnt dat het in de tijd kan verbeteren…

… Na hoeveel tijd kan je een conclusie trekken over een modem?

postbode

postbode

• Lid sinds 13 augustus 2011
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2012
  • 20:29

locutusweb;348296
Bedankt. Het installeren is gelukt. Ik heb de XXLPS modem geïnstalleerd; voorals nog niet een schrikbarende verbetering van de ontvangst tov XXKI4 (Standaard CM9 modem) het schijnt dat het in de tijd kan verbeteren…

Hoi lotusweb,

Ook zit bij vodaphone en ben aan het experimenteren met de modems.
Na het flashen van het modem test ik hem met de speedtest app, wat mij opvalt is dat ik een hoop verschillende resultaten krijg met hetzelfde modem.
De ene keer goed en de andere keer minder goed.
Onderling is het kiezen tussen een goede ping/download en upload, wat het allemaal niet makkelijker maakt.

Mag ik vragen waar je ongeveer woont ? En of ke een goed modem heb gevonden ?

Ook vraag ik me af wat de maximale snelheid is die je bij vodaphone kan halen met een standaard abbo.

Momenteel zit ik dik 1,5 kilometer van de dichtsbijzijnde mast af en het hoogste wat ik heb gehaald was 3,5 Mb

En jij ?

locutusweb

locutusweb

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2012
  • 20:50

postbode;348303
De ene keer goed en de andere keer minder goed.
Hoewel ik geen data gebruik heb ik precies hetzelfde; mijn ontvangst wappert heen en weer tussen “no signal” tot twee streepjes met XXKI4. Mijn vrouw begint nu de echtscheidingspapieren te zwaaien door al die verbroken gesprekken. Vandaar mijn zoektocht naar een betere modem. Met de XXLPS modem heb ik nu van nul tot vier streepjes signaal. (wat ik zo vreemd vind is dat een andere positie van de telefoon veel verschil uitmaakt)

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2012
  • 16:21

locutusweb;348296

zelf heb ik ook geexperimenteerd met allerlei modems maar kwa ontvangst merk ik nauwlijks echt verschil, ik heb nu XXK14 omdat ze zeggen dat deze zeer energie zuinig is dus ik heb die maar gekozen mn ontvangst en snelheid is niet verbeterd.. dan maar mn batterijduur verbeteren denk ik maar

Bewerkt (24 april 2013 15:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.