Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Amigo_NL

Amigo_NL

• Lid sinds 28 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 20:17

Bedankt voor de reacties. Het is mij nu gelukt om te updaten naar android-versie 2.3.5. Dit is me gelukt door, in mijn telefoon, naar instellingen te gaan vervolgens naar over het toestel en dan software update. Verder updaten lukt me helaas niet. Ik kan wel een nieuwe update downloaden, de update “Ice Cream Sandwich” staat er, maar tijdens het installeren krijg ik een foutmelding. Maar ja ik ben iets verder nu. Dat Odin ziet er overigens ingewikkeld uit.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 17:53

Amigo NL;317038
Bedankt voor de reacties. Het is mij nu gelukt om te updaten naar android-versie 2.3.5. Dit is me gelukt door, in mijn telefoon, naar instellingen te gaan vervolgens naar over het toestel en dan software update. Verder updaten lukt me helaas niet. Ik kan wel een nieuwe update downloaden, de update “Ice Cream Sandwich” staat er, maar tijdens het installeren krijg ik een foutmelding. Maar ja ik ben iets verder nu. Dat Odin ziet er overigens ingewikkeld uit.

Mooi zo!
Odin ziet er ook ingewikkeld uit maar als je er eenmaal mee bezig moet valt het reuze mee!

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 2 juli 2012
  • 18:25

Met de juiste hulp kom je met odin al een eindje

thefullmooner

thefullmooner

• Lid sinds 15 november 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 21:28

Ik zit al enige maanden met hetzelfde probleem en probeer dit op een officiele weg inorde te krijgen aangezien ik de telefoon nog maar een half jaar heb en niet dadelijk wil rooten om zo de garantie etc. te verspelen..

Bestaat er een goede ‘Odin-for-dummies’ guide?

Ik heb er al wel enkele tegen gekomen maar die waren niet altijd even duidelijk..

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 juli 2012
  • 19:15

thefullmooner;317399
Ik zit al enige maanden met hetzelfde probleem en probeer dit op een officiele weg inorde te krijgen aangezien ik de telefoon nog maar een half jaar heb en niet dadelijk wil rooten om zo de garantie etc. te verspelen..

Bestaat er een goede ‘Odin-for-dummies’ guide?

Ik heb er al wel enkele tegen gekomen maar die waren niet altijd even duidelijk..
Kijk eens in de index belangrijke topics naar: van custom naar stock, klinkt erg verkeerd, maar dat is ook de handleiding voor het terug zetten van een al dan niet fout gelopen stock rom. Goed doorlezen, en dan eventuele vragen hier weer stellen…….

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.