Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wanneer je bat balkje bovenaan je scherm (notificatiebalk) omlaag ‘trekt’ kun je met wat geluk daarin zien wat ‘ie aan ’t downloaden is.
Ik hoop wel dat je je toestel op wi-fi hebt staan, anders zou het prijzig kunnen worden, of je moet een onbeperkte databundel hebben.
En wat misschien ook mogelijk is, is om in de instellingen van de app “mijn bestanden” aan te vinken dat die sorteert op tijd, datgene dat er nu gedownload wordt is logischerwijze het jongste bestand…………
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
als je onlangs de update ICS hebt gedownload is dat het probleem.
Een fout in de update zorgt voor het constant binnen halen van je mail van je mailserver.
Deze fout is bekend maar niemand weet wanneer deze wordt opgelost.
Een voorlopige oplossing is je email account op je telefoon verwijderen totdat het probleem is opgelost.
Dit probleem had mijn vriendin ook op haar toestel en was binnen 4 dagen door haar bundel heen (1 Gb) nadat ze haar toestel had ge-update naar Icecream sandwich.
Pim
Pimmie1968;316798
als je onlangs de update ICS hebt gedownload is dat het probleem.
Een fout in de update zorgt voor het constant binnen halen van je mail van je mailserver.
Deze fout is bekend maar niemand weet wanneer deze wordt opgelost.
Een voorlopige oplossing is je email account op je telefoon verwijderen totdat het probleem is opgelost.
Dit probleem had mijn vriendin ook op haar toestel en was binnen 4 dagen door haar bundel heen (1 Gb) nadat ze haar toestel had ge-update naar Icecream sandwich.
Pim
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Ik heb gekeken in het “in het neergetrokken balkje” en daar staat alleen Watch Dog in en Avast. En ja Wifi staat aan en ik heb trouwens “onbeperkt” internet. Maar over niet al te lange tijd ga ik op vakantie en dan zou het toch wel erg fijn zijn als er geen ongewenste verbinding is met internet
Gekeken in Mijn Bestanden, gesorteerd op volgorde maar daar staat niets bijzonders.
Wie heeft nog meer tips?
Tucker;316808
Hoe kom je aan deze info? Ik heb nergens last van en heb ook nog nooit iets over dit probleem gehoord, en ik lees regelmatig diverse fora/artikelen m.b.t. SGS2…
AW Forum Queen voor het leven
En ik zou voor de zekerheid een app als air push detector installeren. Wie weet…..
Ik heb Air Push Detector, Ad Detector en Addons Dectector erop losgelaten maar alledrie geven ze hetzelfde resultaat: geen ad apps detected.
Als ik in het snelkoppelingenpaneel (nooit geweten dat het officieel zo heet, vlgs de Samsung handleiding GT-I9100_UM_Open_Icecream_Dut_D04_120621_cms pag 26) omlaag trek, zie ik Avast en Watchdog, geen andere app's.
Vervolgens nog eens uitgezet incl batt, SD en Simkaartje. Na een kwartiertje hoopvol weer aangezet maar helaas de oranje Wifi-pijl blijft. Als ik wifi uitzet dan wordt het, hé dan stopt het. Ik heb de instellingen zo staan dat updates alleen via wifi mogen. Kan het een update van Samsung zelf zijn?
Waarschijnlijk is het geen update van Samsung, maar vraagt je toestel voortdurend of er een update is, en krijgt antwoord, en dat antwoord wordt gedownload. Staat automatisch updaten aan?
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
iemand nog een idee?? Er wordt niet veel data binnengehaald (en alleen via Wifi). Vandaag in 11 uur tijd: 12 MB.
Al de hele dag is mijn SGS2 “iets” aan het downloaden en ik kom er maar niet achter wat het “iets” is. Kan iemand mijn helpen waar ik kan zien wat het “iets” is????
Alvast bedankt!!