Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Pimmie1968

Pimmie1968

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 22:28

Pfffffff je bent ook een echte tukker hoor.
Zonder enige onderbouwing? zeg, heb jij aandelen bij vodafone?
Ik heb zowel Vodafone en KPN aan de lijn gehad en beiden zeggen dat er iets niet goed is aan de update.
Wat valt er dan nog te onderbouwen???
Wat bedoel je precies met paniek zaaien? ben ik de enige op dit forum die problemen heeft met zijn toestel?
En ja, daar is een forum voor om je probleem weg te leggen zodat anderen er op reageren en dat doe ik dan ook.
Als jij daar jezelf aan stoort moet je het gewoon niet lezen en lekker gaan slapen!!!

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
johny

johny

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 22:53

Jongens stop met dat gezeik over problemen met ics update.

De beste oplossing hierover is en blijft een goeie custom rom.
Ik draai resurrection remix (puur ics)
En alle gebruikers hiervan hebben nergens problemen mee. En het is erg snel, soepel en zuinig.

Er wordt hier geadviseerd om terug te gaan op gingerbread. Als je dan toch al bezig bent met flashen flash dan gelijk een goede custom rom.
Want gingerbread van samsung gaf ook veel problemen…

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 8 juli 2012
  • 10:17

Pimmie1968;319267
Pfffffff je bent ook een echte tukker hoor.
Wat is een tukker???
Zonder enige onderbouwing? zeg, heb jij aandelen bij vodafone?
Dat niet alleen, ik ben mede eigenaar en heb aandelen in SGS2.
Ik heb zowel Vodafone en KPN aan de lijn gehad en beiden zeggen dat er iets niet goed is aan de update.
Wat valt er dan nog te onderbouwen???
Wie? Verkoper in telecomwinkel? Helpdeskmedewerker? Ja, die weten er echt alles van (grinnik).
Met KPN/Hi update was er inderdaad een probleem na een update, maar dat was vele weken en 2 updates geleden en nu niet meer van toepassing.
Wat bedoel je precies met paniek zaaien? ben ik de enige op dit forum die problemen heeft met zijn toestel?
Je bent wel de enige met dit specifieke probleem, dus is het geen bekend probleem en al helemaal niet van een specifieke provider.
En ja, daar is een forum voor om je probleem weg te leggen zodat anderen er op reageren en dat doe ik dan ook.
Leef je lekker uit, maar hou je aan de feiten.
Als jij daar jezelf aan stoort moet je het gewoon niet lezen en lekker gaan slapen!!!
a) Dat maak ik zelf wel uit, het is niet aan jou de regels hier te bepalen.
b) Ook bepaal ik zelf wanneer ik ga slapen. Bovendien dateert mijn vorige post van 14.30 uur en dat lijkt me veel te vroeg om een uiltje te knappen, tenzij je onder de 2 of boven de 80 bent. Beide is op mij momenteel niet van toepassing.

Fijne zondag!

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 juli 2012
  • 16:23

Beetje aardig blijven mensen. We proberen elkaar te helpen

roosjevos

roosjevos

• Lid sinds 18 september 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 20:46

(ik was 'n paar dagen weg en nu zijn ze aan het vechten :cryHelaas is het probleem nog niet over, er wordt nog steeds data binnengehaald. Het lijkt niet veel volgens watchdog. Op dit moment denk ik dan maar terug naar fabrieksinstellingen en overnieuw beginnen want van rooten en rom enz weet ik niets…

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 8 juli 2012
  • 22:24

roosjevos;319575
(ik was 'n paar dagen weg en nu zijn ze aan het vechten :cryHelaas is het probleem nog niet over, er wordt nog steeds data binnengehaald. Het lijkt niet veel volgens watchdog. Op dit moment denk ik dan maar terug naar fabrieksinstellingen en overnieuw beginnen want van rooten en rom enz weet ik niets…
Ja, ik ben ook niet van dat getwist. Misschien kan ik je toch een beetje helpen.
Ik heb Avast ook op mijn toestel gehad en die toch maar weer ‘bevroren’ via Titanium Backup. Ik kwam er achter dat deze app. continu bezig was om te kijken of er ‘virussen’ op mijn toestel zaten.

Dat inzicht kreeg ik door mijn batterij beheer waarvoor een prachtige tutorial geschreven is door AVS. Deze staat in de Wiki en hier is de url: BatterijManagement “De AVS-Way” - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Ik kan je aanraden om het in ieder geval eens te lezen en het kan ook absoluut geen kwaad om het op je toestel toe te passen.
Met de app. ‘Autorun Manager’ (de Pro versie) kun je namelijk voorkomen dat apps uit zichzelf opstarten. Staat allemaal in de “De AVS-Way”.
Wellicht zou dit ook jouw probleem kunnen oplossen.
Succes,

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

johny

johny

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 02:38

roosjevos;319575

En daarom staat er en de 1e en 2e post perfect beschreven hoe je dit allemaal moet doen.

Het is makkelijker dan je denkt, ik weet 100% zeker dat zelfs iemand van 89 met zijn 1e android telefoon het ook zou kunnen.

En mocht je tegen problemen aanlopen de mensen daar staan klaar om je te helpen.

Kapot gaat je telefoon er in ieder geval zeker niet van. Anders zou je telefoon net zo snel kapot kunnen gaan bij een update van samsung.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.