Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PJ1955

PJ1955

• Lid sinds 28 februari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 10:18

<!–><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <wunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <wontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><!–><!–><xml> <w:LatentStyles DefLockedState=“false” LatentStyleCount=“156”> </w:LatentStyles> </xml><!–><!–> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:“”; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:“Times New Roman”; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <!–> Een goedendag!

Icoontjes “zoek” bij Samsung Galaxy S2
Onderaan het hoofdscherm staan gewoonlijk vier iconen, groen voor de oproepen(telefoon), een geel (envelop) voor “berichten”, ernaast één voor de contacten en een blauw met startpagina/ applicaties. Nu ben ik er twee “kwijt”, nml. die om te bellen en die van de contacten. Dit is vervelend, omdat je dan niet vanuit elk scherm meer kunt bellen. Voorlopig doe ik dit door een gedownloade applicatie met contacten te gebruiken.Hoe krijg ik deze terug?] Hartelijk dank voor het meedenken.Sunflower

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 11:35

Wat is precies je probleem? Ben je die hele app kwijt of staat hij alleen niet meer in de onderste balk?

Als ‘ie alleen uit de onderste balk is kan je dit zo oplossen:

1. Ga naar de app drawer (de plek in de launcher waar alle apps staan)
2. Klik op de menu knop en dan op bewerken
3. Sleep de bel app naar de balk
4. Nu staat ’ie er weer als het goed is :thumbs:

Robejo

Robejo

• Lid sinds 03 augustus 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 12:24

Bij mij bleek het een kwestie van tevoorschijn schuiven, ik had blijkbaar per ongeluk de iconen weggeschoven.

PJ1955

PJ1955

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2012
  • 16:37

Dank voor je reactie….. de hele app is zoek…..

MijnAndroid

MijnAndroid

• Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 11:56

Ik neem aan dat je gewoon op de stock rom zit en geen root toegang hebt?

PJ1955

PJ1955

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 12:53

<!–><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <wunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <wontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><!–><!–><xml> <w:LatentStyles DefLockedState=“false” LatentStyleCount=“156”> </w:LatentStyles> </xml><!–><!–> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:“”; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:“Times New Roman”; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <!–> Dank voor het meedenken. Het blijkt niet zo eenvoudig te zijn. Ik ben niet bekend met stock ROM e.d.
Het gaat over de zgn. &#8220;dock iconen&#8221;. Deze kun je niet op dezelfde manier verwijderen en/ of toevoegen als de andere, blijkt&#8230;&#8230;
Ik heb besloten om een harde reset uit te voeren (tot voor enkele uren geleden wist ik niet wat dit inhield), maar het houdt in, dat ik het toestel naar de originele staat terugbreng. Er waren enkele You tube filmpjes, die aangaven hoe dat moest gebeuren, maar het werkte niet zoals een filmpje aangaf. Voor diegenen die hetzelfde willen / moeten doen; je moet het filmpje nemen waar tegelijkertijd drie toetsen moeten worden ingedrukt en niet twee.

Dit filmpje Samsung Galaxy S2 - Hard reset (ITVraag.nl) - YouTube geeft de goede manier aan. Ik had al via &#8220;Kies&#8221; een back up gemaakt en de SD kaart verwijderd, maar ben toch enkele uren bezig om alles opnieuw te installeren. Ik dacht alle app&#8217;s ook te hebben &#8220;gesafed&#8221;, maar dit is blijkbaar niet goed gegaan. Al met al een hele klus&#8230;.. mocht iemand een simpelere manier te weten hou ik mij aanbevolen. Ik begrijp namelijk niet hoe deze iconen hebben kunnen verdwijnen. Groetend! Sunflower

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 13:25

Het is inderdaad wel handig om een factory reset en een full cache partition te doen denk ik. Is dit nu al gelukt?

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 20 juli 2012
  • 19:15

@PJ1955, als/wanneer je nog 'ns een factory reset zou moeten/willen doen, na afloop opnieuw wifi opstarten en aanmelden bij je netwerk, en dan weer aanmelden met je gmail account, hij zal onmiddelijk beginnen al je apps opnieuw te downloaden en installeren, en als je je contacten had gesynchroniseerd met google komen die ook meteen terug.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

PJ1955

PJ1955

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 17:43

<!–><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <wunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <wontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><!–><!–><xml> <w:LatentStyles DefLockedState=“false” LatentStyleCount=“156”> </w:LatentStyles> </xml><!–><!–> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:“”; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:“Times New Roman”; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <!–> Ja, het is gelukt met behulp van het juiste You tube filmpje en forumleden.&#8230;..maar het is wel ingrijpend; ik heb die telefoon zoals mijn auto, sleutel in het stopcontact en rijden en niet verder onder de motorkap kijken, als er een probleem mee is. In dat geval naar de garage&#8230;&#8230; maar ja, vind maar een &#8220;garage&#8221; voor je telefoon&#8230;..!!!! Gelukkig zijn er de verschillende fora nog, met leden die kunnen en willen meedenken&#8230;..!!!!

PJ1955

PJ1955

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 17:47

<!–><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <wunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <wontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><!–><!–><xml> <w:LatentStyles DefLockedState=“false” LatentStyleCount=“156”> </w:LatentStyles> </xml><!–><!–> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:“”; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:“Times New Roman”; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <!–> Bedankt Peter 036, dit was mij &#8220;dus&#8221; ook niet bekend&#8230;&#8230;Ik hoop niet dat het weer gebeurt, mocht het zo zijn ga ik jouw oplossing proberen&#8230;Nogmaals dank!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.