wil iemand mij uitleggen hoe ik de voor geinstalleerde apps van Samsung welke ik niet gebruik kan verwijderen uit mijn telefoon Galaxy S2. Neem bv BOL.com die blijft maar om updates vragen en ik zal deze app nooit gebruiken. Hoe verwijder ik deze app ????
Bewerkt (24 april 2013 15:16)
wil iemand mij uitleggen hoe ik de voor geinstalleerde apps van Samsung welke ik niet gebruik kan verwijderen uit mijn telefoon Galaxy S2. Neem bv BOL.com die blijft maar om updates vragen en ik zal deze app nooit gebruiken. Hoe verwijder ik deze app ????
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[mod]Hier zijn al meerdere topics over, zoals: [URL]http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/33536-verwijderen-van-voorgeinstalleerde-rommel.html[/URL] Topic gesloten[/mod]