Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wat werkt er en wat werkt er niet?
Ik draai hem nu en hij loopt heerlijk! Zowat alles werkt. Nog niets tegengekomen dat niet werkt.
vanavond ook eens flashen dan deze
ik zie nog geen camera app, en wat render probleempjes hier en daar. Maar het draait al best goed voor een eerste versie. Afwachten op volgende versies
Ik zie de camera app wel en hij werkt ook. Nanders, ga anders eens naar galerij daar staat een snelkoppelig naar camera.
Wow onverwacht. Hoe is het geluid?
Jasper943;325212
Wow onverwacht. Hoe is het geluid?
wes786;325210Heb hem even opnieuw geflasht, nu staat hij er inderdaad wel
Ik zie de camera app wel en hij werkt ook. Nanders, ga anders eens naar galerij daar staat een snelkoppelig naar camera.
Voor mij is die goed genoeg voor daily use. Af en toe wat haperingen maar dat stoort me niet.
Ik wacht nog eventjes maar dit ga ik zeker volgenJe bent er snel bij.. 3 uur na release hier op AW
EDIT:
Als je dagelijks de voortgang wilt volgen van wat er in de volgende release veranderd gaat worden is dit ook een handige changelog site..
http://changelog.bbqdroid.org/#galaxys2/cm10/next
Dit is de nieuwste versie in de serie van CyanogenMod, nr 10.1.
CyanogenMod is een custom ROM gebaseerd op het Android Open Source Project (AOSP) plus wat extra toevoegingen die door de gemeenschap door de tijd heen zijn ontwikkeld. Versie 10.1 is gebaseerd op de nieuwste Android 4.2.2, Jelly Bean.
De source code kan worden gedownload in de Github repo en de laatste veranderingen worden samengevat in de changelog (algemeen) en de BBQLog (versie specifiek).
Het installeren van deze ROM gebeurt geheel op eigen risico!
Benodigdheden:
Installatie instructies:
1e keer installeren.
Upgraden van eerdere CM10 installaties
- Kopieer CM10 naar je interne SD kaart
- Boot in de recovery modus
- Wipe cache/dalvik cache
- Flash CM10 vanaf je interne SD kaart
- Reboot
Download links:CM10.1
Download
Google Apps: