Samsung Galaxy S2 Toen op vakantie was begon mijn telefoon steeds slechter te reageren. op een gegeven moment zelf helemaal niet meer. Het toestel gaat wel aan en ik krijg vol beeld en geluid maar het touchscreen doet het niet meer. ik krijg hem wel met de knoppencombinaties in verschillende modes en volgens mij doen ook de twee knoppen onder het scherm het maar het scherm reageert niet meer op aanraking.
Heeft iemand een flauw idee wat het probleem kan zijn en hoe te handelen?
Ik hoor graag van jullie groetjes Plù
Bewerkt (24 april 2013 15:33)
Samsung Galaxy S2 Toen op vakantie was begon mijn telefoon steeds slechter te reageren. op een gegeven moment zelf helemaal niet meer. Het toestel gaat wel aan en ik krijg vol beeld en geluid maar het touchscreen doet het niet meer. ik krijg hem wel met de knoppencombinaties in verschillende modes en volgens mij doen ook de twee knoppen onder het scherm het maar het scherm reageert niet meer op aanraking. Heeft iemand een flauw idee wat het probleem kan zijn en hoe te handelen? Ik hoor graag van jullie groetjes Plù
Samsung Galaxy S2
Toen op vakantie was begon mijn telefoon steeds slechter te reageren. op een gegeven moment zelf helemaal niet meer.
Het toestel gaat wel aan en ik krijg vol beeld en geluid maar het touchscreen doet het niet meer. ik krijg hem wel met de knoppencombinaties in verschillende modes en volgens mij doen ook de twee knoppen onder het scherm het maar het scherm reageert niet meer op aanraking.
Heeft iemand een flauw idee wat het probleem kan zijn en hoe te handelen?
Ik hoor graag van jullie
groetjes
Plù