Sinds een paar maanden gaat mijn account- en synchronisatie elke keer automatisch uit. Ik moet het een paar keer per dag handmatig weer aanzetten, maar vervolgens is het een paar uur later toch weer uit. Heb mijn hele telefoon doorgespit om te kijken of ik iets kan vinden waardoor hij steeds uit gaat, maar kan helaas niks vinden. Vervolg hiervan is dat o.a. mijn Twitter-account niet automatisch vernieuwd, Facebook-meldingen komen niet binnen, en natuurlijk ook de e-mails die ik niet binnen krijg.
Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet. Alvast bedankt!
Mvg
Bewerkt (24 april 2013 15:34)
Hallo allemaal, Sinds een paar maanden gaat mijn account- en synchronisatie elke keer automatisch uit. Ik moet het een paar keer per dag handmatig weer aanzetten, maar vervolgens is het een paar uur later toch weer uit. Heb mijn hele telefoon doorgespit om te kijken of ik iets kan vinden waardoor hij steeds uit gaat, maar kan helaas niks vinden. Vervolg hiervan is dat o.a. mijn Twitter-account niet automatisch vernieuwd, Facebook-meldingen komen niet binnen, en natuurlijk ook de e-mails die ik niet binnen krijg. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet. Alvast bedankt! Mvg
Voor de Galaxy S2 is een eigen forum voor vragen: Samsung Galaxy S2 Bij deze verplaatst.
Bewerkt (24 april 2013 15:34)
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[mod]Voor de Galaxy S2 is een eigen forum voor vragen: [url=http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/]Samsung Galaxy S2[/url] Bij deze verplaatst.[/mod]
Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden gaat mijn account- en synchronisatie elke keer automatisch uit. Ik moet het een paar keer per dag handmatig weer aanzetten, maar vervolgens is het een paar uur later toch weer uit.
Heb mijn hele telefoon doorgespit om te kijken of ik iets kan vinden waardoor hij steeds uit gaat, maar kan helaas niks vinden.
Vervolg hiervan is dat o.a. mijn Twitter-account niet automatisch vernieuwd, Facebook-meldingen komen niet binnen, en natuurlijk ook de e-mails die ik niet binnen krijg.
Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet.
Alvast bedankt!
Mvg