Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hier, (direct bovenaan) vind je wat je zoekt: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26746-how-van-custom-naar-stock.html Doorlezen,als je iets niet meteen snapt vraag je 't hier weer…...
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Nou de root is weg, maar de telefoon gaat een stuk trager en is nu opeens van t-mobile.
verder krijg ik de hele tijd een melding ‘Het proces andriod.process.acore is gestopt’ heb ik iets verkeerd gedaan?
Dan heb je een t mobile rom erop gezet. En vergeten een factory reset uit te voeren.
Deze moet je hebben: I9100XWLPD_I9100XENLP5_XEN
Link naar Samsung S2 Nederlandse firmware
Tijdelijk;340671
Hallo allemaal,
Ik heb een klein probleempje (voor mijn gevoel heel erg groot)
Ik heb net een week een nieuwe samsung galaxy s2 gekocht, maar ik werd gek van die standaard apps van samsung dus ik google naar hoe ik dat kan verwijderen nou eindelijk iets gevonden ‘rooten’ nou ik dat toestel geroot.
Maar ik vind het echt waardeloos ik snap het hele nut er niet zo goed van?
Nu wil ik het eraf halen, maar ik kan nergens goede links vinden topics zijn er genoeg maar links om de orginele software te downloaden is er niet.
zou het een mogelijk zijn om andriod er op nieuw op te zetten of is het dan nog steeds niet ge unroot?
Mijn vraag is dus, kan iemand mij uitleggen hoe ik hem unrooten? of kan iemand mij overhalen waarom ik mijn telefoon geroot zou moeten laten en wat er handig aan is?
Groet Tijdelijk :thumbs:
Bedankt, Het is gelukt!
Had het gister avond laat al gefixt maar was kapot dus ben gelijk gaan slapen en vandaag gewoon school dus nu pas even tijd om te reageren!
Bedankt!
Mooi zo! Dus die andere gedownload (XEN) en met odin erop gezet en de fabriekreset gedaan?
maar ik werd gek van die standaard apps van samsung dus ik google naar hoe ik dat kan verwijderen nou eindelijk iets gevonden 'rooten' nou ik dat toestel geroot.
of kan iemand mij overhalen waarom ik mijn telefoon geroot zou moeten laten en wat er handig aan is?
Hallo allemaal,
Ik heb een klein probleempje (voor mijn gevoel heel erg groot)
Ik heb net een week een nieuwe samsung galaxy s2 gekocht, maar ik werd gek van die standaard apps van samsung dus ik google naar hoe ik dat kan verwijderen nou eindelijk iets gevonden ‘rooten’ nou ik dat toestel geroot.
Nu wil ik het eraf halen, maar ik kan nergens goede links vinden topics zijn er genoeg maar links om de orginele software te downloaden is er niet.
zou het een mogelijk zijn om andriod er op nieuw op te zetten of is het dan nog steeds niet ge unroot?
Mijn vraag is dus, kan iemand mij uitleggen hoe ik hem unrooten? of kan iemand mij overhalen waarom ik mijn telefoon geroot zou moeten laten en wat er handig aan is?
Groet Tijdelijk :thumbs: