Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

samsunggalaxys2

samsunggalaxys2

• Lid sinds 21 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 20:46

Hey allemaal,

ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.

Toen ik uit het sporten mijn mobiel in de auto wou checken, reageerde de mobiel niet.
Ik dacht in de eerste instantie dat hij weer eens automatisch afgesloten was(veel voorkomend probleem dat opnieuw opstarten zonder dat je er om vraagt overigens).
Maar tot mijn grote verbazing reageert de mobiel nergens meer op!
Ik heb nergens aangezeten voordat hij het niet meer deed, dus er is niets veranderd.

Ik heb de batterij er al een paar keer uitgehaald nu en de simkaart, maar hij reageert op niets.
Een half uur aan de oplader doet ook niets helaas..

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik vrees dat de batterij dood is?

De mobiel voelde op een gegeven moment ook warm aan, ik denk dat de batterij wel actief was maar de mobiel niets kon doen met het signaal ofzo?

Ik hoor graag jullie meningen/oplossingen!

Thanks alvast.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
eskimo

eskimo

• Lid sinds 10 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 september 2012
  • 09:45

Heb gisteren hetzelfde voorgehad. Verstuur nog een berichtje en een minuut later geen teken van leven meer. Batterij uitgehaald maar geen reactie. Mijn eigen nummer eens opgebeld en niet meer bereikbaar. Vrees ook dat de batterij total loss is. Deze namiddag naar de winkel en we zien dan wel. Ik laat iets weten

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 22 september 2012
  • 12:18

En als je de power knop lang ingedrukt houdt? Langer dan de gebruikelijke 3~4 seconden maar minstens 10?

Die van mij wilde vreemd genoeg vanmorgen ook niet aan. Was gisteren uitgevallen omdat hij leeg was, maar ik ging toch net slapen dus gewoon uit gelaten en aan de lader. Toen ik hem vanmorgen wilde aanzetten ging het niet. Pas na de power knop een seconde of 10 ingedrukt te houden kwam er leven in.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

samsunggalaxys2

samsunggalaxys2

• Lid sinds 21 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 22:45

Bedankt voor je reactie Sander.
Ik vrees helaas dat er iets hardwarematigs kapot is, aangezien hij helemaal op niets reageert, ook niet op de aanknop heel lang inhouden, en met het oppladen word de mobiel wel warm, omdat de batterij blijkbaar nog goed werkt?..

Ik ga hem morgen naar de shop brengen, en dan laat ik hem opsturen/repareren.

Smartphones zijn leuk, maar om me heen hebben erg veel mensen gezeur met deze ontwikkeling.
Mijn oude mobiel die ik opgetrommeld heb doet het nog goed, nu maar hopen dat de kwaliteit van de smartphones beter word

Bewerkt (23 september 2012 22:45)
vloetje

vloetje

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 23:58

Lang de accu eruit laten. Kwartiertje~half uurtje ofzo. Was ooit hier eens de oplossing.

nijen

nijen

• Lid sinds 17 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 11:02

Bij mij was het een heel simpel probleem- de usb port was gewoon verstopt/vies en daardoor was er geen contact meer. Gewoon met een tandenborstel schoongemaakt en toen lukte het opladen weer!

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
snmac7

snmac7

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 15:40

Had ook zelfde probleem, laad niet meer op gaat niet aan. dus geen enkel teken van leven.
Dacht dat mijn batterij was overleden, nieuwe gehaald maar er veranderde niets. Opgestuurd ter reparatie, bleek dat er hardware matig iets stuk was… ik zou zeggen opsturen voor reparatie, vanwege privacy redenen mogen ze niet kijken of ze geroot zijn. Ieder toestel heeft 2 jaar garantie.

tiggelmania

tiggelmania

• Lid sinds 15 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 16:33

Ik had vorige week hetzelfde probleem, hij werd warm aan de lader, maar hij was voor de rest zo goed als dood.
Heb hem naar een reparatiecenter gebracht en hij is inmiddels gerepareerd, er zit nu een geheel nieuw binnenwerk in (moederbord). Valt gelukkig binnen de garantie!

Aaltink

Aaltink

• Lid sinds 19 juni 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 12:44

Al meer bekend? Ik krijg vandaag een s2 die ook niks meer doet.. Even kijken of ik hem weer aan de praat kan krijgen.

Bewerkt (24 april 2013 15:40)
mkowy

mkowy

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 10
  • 17 oktober 2012
  • 23:08

en is er al vooruitgang hoe jullie hem aan de gang krijgen
de mijne is ook compleet dood
word wel warm aan de oplader, maar compleet zwart scherm, niet aan te krijgen, ook niet met een jig, of andere batterij

HELP !!!!!!!!!

Bewerkt (24 april 2013 15:42)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.