Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hummertjuh

hummertjuh

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 20:26

Goedenavond!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn vraag, daarbij wil ik jullie ook gelijk vermelden dat ik een ontzettende leek ben en waarschijnlijk veel “tekst en uitleg” nodig heb.

Nu de vraag: Sinds een tijdje maak ik gebruik van Spotify, zowel op mijn laptop als op mijn Samsung Galaxy S2. Nu zou ik mijn afspeellijst graag via mijn autoradio af laten spelen. De afspeellijst is ook offline te beluisteren.

Nu heb ik een Akai autoradio met USB aansluiting maar wanneer ik mijn telefoon hierop aansluit gebeurt er helemaal niet. De telefoon maakt wel het geluid dat ie verbonden is en geeft de melding dat het verbonden is, maar doet verder helemaal niets.

Is het uberhaubt wel mogelijk wat ik wil? Zoja, heb ik hier andere kabels of misschien zelfs een andere autoradio nodig?

Nogmaals, alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Joyce

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
oldskool_vw

oldskool_vw

• Lid sinds 25 mei 2011
  • Berichten 467
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 20:53

hummertjuh;342690
Goedenavond!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn vraag, daarbij wil ik jullie ook gelijk vermelden dat ik een ontzettende leek ben en waarschijnlijk veel “tekst en uitleg” nodig heb.

Nu de vraag: Sinds een tijdje maak ik gebruik van Spotify, zowel op mijn laptop als op mijn Samsung Galaxy S2. Nu zou ik mijn afspeellijst graag via mijn autoradio af laten spelen. De afspeellijst is ook offline te beluisteren.

Nu heb ik een Akai autoradio met USB aansluiting maar wanneer ik mijn telefoon hierop aansluit gebeurt er helemaal niet. De telefoon maakt wel het geluid dat ie verbonden is en geeft de melding dat het verbonden is, maar doet verder helemaal niets.

Is het uberhaubt wel mogelijk wat ik wil? Zoja, heb ik hier andere kabels of misschien zelfs een andere autoradio nodig?

Nogmaals, alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Joyce

Heb je een jack plug aansluiting op je auto radio zoja dan kan het zo zo doe ik het ook met usb heb ik geen ervaring

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 26 september 2012
  • 23:04

Wat je nodig hebt is een kabel om je telefoon als usb-host te laten werken, normaal is je telefoon een usb-client. Voor zover ik weet zijn er wel aansluitmogelijkheden, maar daar moet je naar zoeken bij de (officiele?) accesoires van Samsung (denk/hoop ik).

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 27 september 2012
  • 01:39

Moet je toestel niet als een usb massa opslag functioneren? Dat is tenslotte een usb stick ook dus geen host maar een client ? In dit geval is de radio een host en toestel de client..

Als je toestel een host is kan jij usb stick aan je toestel hangen.. is nu niet het geval denk ik..

CDB

CDB

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 158
  • Reputatie 0
  • 27 september 2012
  • 04:38

Hij wil een stream af gaan spelen, ik betwijfel of dit ooit via usb gaat werken. Wel heb ik een tip voor je, bij dx.com kan je fm zendertjes bestellen. Die gaan in je hoofd telefoon uitgang van je telefoon, en je radio pikt het signaal op, de frequentie kun je meestal instellen. Dat spul kost bijna niets, 10 euro ofzo. En je kunt alles beluisteren wat je wilt. Moet er wel bij vermelden dat er een klein legaal probleempje is. In theorie is dat spul verboden. Maar het zend vermogen van z'on setje is minimaal. Je moet echt een wagen van het directoraat telecom naast je hebben om serieus in de problemen te komen.

Just my 2 cents, maar dit is volgens mij de enige oplossing voor je probleem.

whistler

whistler

• Lid sinds 28 januari 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 27 september 2012
  • 07:16

Ik doe het ook via de usb en werkt perfect. Je moet indd wel zorgen dat hij op massa opslag staat.

De galaxy/s2/s3 verschillen daar niet in.

hummertjuh

hummertjuh

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 september 2012
  • 13:04

Zo'n aansluiting heb ik dus helaas niet op de autoradio, deze manier ook al geprobeerd maar helaas. Bedankt voor het meedenken!

———- Update van bericht ———-

Zo'n aansluiting heb ik dus helaas niet op de autoradio, deze manier ook al geprobeerd maar helaas.

Ik ga vanavond eens aan de gang met de massa opslag. Ik laat jullie weten hoe het afloopt!

Alvast bedankt voor jullie reacties en tips!

scavo

scavo

• Lid sinds 23 maart 2011
  • Berichten 599
  • Reputatie 10
  • 27 september 2012
  • 13:24

Me broer heeft een radio met USB en daar werkt het wel en tevens wordt de telefoon opgeladen. Zelf heb ik een radio met wisselaar en cassette en ik laat muziek via een cassette met kabel draaien en is tevens mijn hands free set, goedkoper kan bijna niet!

Samsung Galaxy S9

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren