Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

snuk909

snuk909

• Lid sinds 28 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 08:54

Pas afgelopen week heb ik mijn S2 geupdated naar Android 4.0.3 (nu 4.0.4). Nu werd ik compleet gek van dat Voice Talk, waar ik eerder nog nooit last van heb gehad (had nog Andriod 2.3.5 ofzo haha) Via dit forum heb ik begrepen dat ik het kon verwijderen d.m.v. rooten van mijn S2. Maar aangezien ik er te weinig kennis en durf voor heb om mijn telefoon te rooten zocht ik een andere manier om van dat Voice Talk af te komen. Dat zou kunnen d.m.v. het installeren van GO Launcher EX, en dan dit verwijderen via de App drawer. En zowaar lukte dat! Ik dus helemaal happy. Alleen krijg ik nu links boven in het beeldscherm nog steeds dat Voice Talk symbool, iets over de autostand in of uitschakelen. En wanneer dat gebeurd licht mij S2 continue op en dat vindt de accu ook niet zo leuk.

Moet ik nog alsnog mijn S2 rooten of is er een hele simpele oplossing?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bewerkt (24 april 2013 15:37)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 september 2012
  • 09:29

Het lijkt erop dat er nog een onderdeel actief is. Heb je al je toestel even opnieuw gestart?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

snuk909

snuk909

• Lid sinds 28 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 09:33

Sander M;343071
Het lijkt erop dat er nog een onderdeel actief is. Heb je al je toestel even opnieuw gestart?

Ik wilde jou net een berichtje sturen, omdat ik het GO Launcher verhaal van jou gelezen had. Wellicht kon jij mij helpen maar gelukkig heb je je al gemeld

Ik heb het toestel al een aantal maal opnieuw gestart maar blijkbaar heeft dit geen effect

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 september 2012
  • 10:25

Volgens mij zit er onder instellingen nog wat verstopt. Bij toegankelijkheid dacht ik. Of taal en invoer.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

hansb57

hansb57

• Lid sinds 13 oktober 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 13:56

Weet niet of je er iets aan hebt maar heb voice app via Titanium back up bevroren.
je moet dat wel rooted zijn.

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 september 2012
  • 15:34

hansb57;343153
Weet niet of je er iets aan hebt maar heb voice app via Titanium back up bevroren.
je moet dat wel rooted zijn.

Hij heeft in de eerste post aangegeven dat hij rooten niet ziet zitten

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.