Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hier zijn al meerdere topics over, maar geen een van die oplossingen werken bij mij.
Nieuwe drivers geïnstalleerd, meerdere usb poorten geprobeerd, Kies opnieuw geïnstalleerd. Maar mijn Samsung wordt niet herkend door mijn laptop. Heb de juiste drivers (64-bits versie). Andere usb apparaten worden wel herkend en verbonden met de laptop.
Reden waarom ik wil verbinden is een back-up maken omdat mijn telefoon aangeeft dat er een nieuwe software update is. Aangezien ik niet alles kwijt wil raken wil ik een back up maken. Wie kan mij hier mee helpen?
Heb de update geinstalleerd, gelukkig niks kwijt. USB werkt nog steeds niet maar gebruik wel gewoon kies voor bestanden.
lolkejan;344105
Hier zijn al meerdere topics over, maar geen een van die oplossingen werken bij mij.
Nieuwe drivers geïnstalleerd, meerdere usb poorten geprobeerd, Kies opnieuw geïnstalleerd. Maar mijn Samsung wordt niet herkend door mijn laptop. Heb de juiste drivers (64-bits versie). Andere usb apparaten worden wel herkend en verbonden met de laptop.
Reden waarom ik wil verbinden is een back-up maken omdat mijn telefoon aangeeft dat er een nieuwe software update is. Aangezien ik niet alles kwijt wil raken wil ik een back up maken. Wie kan mij hier mee helpen?
lolkejan;344337Als usb niet werkt, hoe verbindt kies dan?
Heb de update geinstalleerd, gelukkig niks kwijt. USB werkt nog steeds niet maar gebruik wel gewoon kies voor bestanden.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Daar ben ik ook benieuwd naar Peter, bij mij paktie gewoon de hele telefoon als niet herkend, dus werkt ook KIES niet…
Ook even checken of usb foutopsporing aangevinkt staat. Bij mij zag de pc mijn phone destijds pas nadat ik dat gewijzigd had.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Tucker;344406
Ook even checken of usb foutopsporing aangevinkt staat. Bij mij zag de pc mijn phone destijds pas nadat ik dat gewijzigd had.
Heren, Dames,
Mijn problemen met mijn SGS2 zijn helaas nog steeds niet over….
Na veel problemen met de accu, die er helaas nog zijn heb ik nu het volgende en zal ook even beschrijven wat er voor af aan gegaan is.
Ik heb stock ROM geflashed, niet geroot en daarna heb ik de frontcamera vervangen want deze was kapot en ik heb de USB connector vervangen omdat hier mogelijk de batterydrain vandaan kwam.
Nu wilde ik mijn telefoon gaan rooten en andere software gaan flashen, helaas….. Kan geen verbinding krijgen met mijn laptop!
Hij zegt datie niet herkend word….
Heb Kies al opnieuw geinstalleerd, heb apart de drivers geinstalleerd, niks werkt.
Hebben jullie tips of ideeën? Ook krijg ik geen verbinding met Play store…..
Alvast bedankt voor jullie reacties weer!