Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Thefly24;395111
Zou wel vreemd zijn, bij mij draait ie als een zonnetje, ook een SII. Wat ik met eerdere Roms wel eens heb ervaren dat er ondanks een factory-reset bestandjes achter blijven die toch de boel verzieken. Wat in mijn geval toen wel gewerkt heeft is het formatteren van de sd-kaart, reset dalvik, reset cache geheugen en een factory reset en daarna pas de installatie. Daarna nog fix-permissions alhoewel ik daarover ook hoor dat je dat beter na de eerste opstart kunt doen. Wel even eerst back-uppen wat je wilt bewaren zoals foto's ed.
Behoorlijk rigoureuze actie maar is blijkbaar soms nodig. Succes.
Heb nu 7.2.0 erop gezet, eens kijken hoe dat draait
hallo, heb op dit moment versie 6.7.0 op mijn gsm staan en wil graag de laatste nieuwe upgraden.
nu vorige keer dat ik wilde upgraden werkte het niet en was ik zowat alles kwijt (apps,smsen) heb dan naar 6.0 geupgrade wat wel lukte was toen de laatste versie die ik ervoor had draaien.
moet ik iets anders kernel ofzo downloaden om nu niet weer alles kwijt te geraken?
Net update gedaan aar v7.7.0….ben benieuwd
cfbarca;403335
hallo, heb op dit moment versie 6.7.0 op mijn gsm staan en wil graag de laatste nieuwe upgraden.
nu vorige keer dat ik wilde upgraden werkte het niet en was ik zowat alles kwijt (apps,smsen) heb dan naar 6.0 geupgrade wat wel lukte was toen de laatste versie die ik ervoor had draaien.
moet ik iets anders kernel ofzo downloaden om nu niet weer alles kwijt te geraken?
Hij wist kennelijk alleen specifieke systeemmappen.