Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Arda;346532
Hoi,
Ik had een vraagje,
Voordat ik op Android 4.0 zat waren de icoontjes in mijn statusbalk gekleurd, whatsapp was groen, facebook blauw etc.
Toen na het updaten naar 4.0 waren ze allemaal zwart wit, wat eigenlijk heel lelijk is.
Is er een manier om dit te veranderen?
Gr. Arda
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Maurice1970;346543
Volgens mij horen ze net zo gekleurd te zijn als voor de update.
Ik wil ook alle incoontjes zwart-wit
Mijn icoontjes in de statusbalk zijn ook zwart-wit, en dat zijn ze altijd geweest. Gelukkig maar, lijkt me niks zo'n bonte verzameling. Het groene batterijtje is de enige dissonant, kon ik dat ook maar veranderen….
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
vraag me af hoe krijgen julie die icoontjes in je status bar?
beltadinero;346819App. openen en dan bij instellingen aanvinken notificatie in statusbar.
vraag me af hoe krijgen julie die icoontjes in je status bar?
Uhh daar is toch heel android op gebasseerd ? Als je een melding krijgt dat er een icoon in je ‘notificatie bar’ terecht komt.. hahah naam zegt het al.. (notificatie)
Sinds update naar ics en updates van apps heb ik ook zwart wit en dat is normaal..
ibsonic;346895
Uhh daar is toch heel android op gebasseerd ? Als je een melding krijgt dat er een icoon in je ‘notificatie bar’ terecht komt.. hahah naam zegt het al.. (notificatie)
Sinds update naar ics en updates van apps heb ik ook zwart wit en dat is normaal..
Arda;347021
Ja klopt, geen manier om de kleuren terug te krijgen…Jammer
Bedankt allen!
Hoi,
Ik had een vraagje,
Voordat ik op Android 4.0 zat waren de icoontjes in mijn statusbalk gekleurd, whatsapp was groen, facebook blauw etc.
Toen na het updaten naar 4.0 waren ze allemaal zwart wit, wat eigenlijk heel lelijk is.
Is er een manier om dit te veranderen?
Gr. Arda