Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ga naar Instellingen > Toestel-info
Daar staat bij Android-versie welke versie jij op je telefoon hebt.
Bedankt Audiowaste , ik had het kunnen weten maar ik ben beginner
wie kan mij zeggen welke android versie de nieuwste is en hoe kan ik zien waar mijn S2 op draait ?
ik zie dat ik versie 4.1.2 er op heb staan is dit de laatste?
Zo niet hoe krijg ik de nieuwere software op mijn samsung s2 ?
Berichten samengevoegd door moderator
volgens mij is de originele software van samsung de 4.1.2 de laatste versie
en bij instellingen telefoon naar onder scrollen bij info over telefoon moet dit zijn
dat is idd de nieuwste van samsung ,als je een nieuwere wil zal je hem moeten flashen met bv cm10.2 das 4.3 versie
maar ja da ligt natuurlijk aan u he
psok nie veel geduld he
Berichten samengevoegd door moderator
wat is flaschen en wat is cm2 ?
Sorry maar u heeft te maken met een amateur !
En als ik dat doe heeft dat gevolgen voor mijn S2 met andere woorden kan hij dit aan?
Het probleem is dat mijn telefoon in slechts enkele uren uitvalt na gehele oplading ( nieuwe batterij )
Ik heb al van alles geprobeerd ( tips op het net ) maar niets helpt, enig id?
Android 4.1.2. is vooralsnog de laatste update die samsung heeft gemaakt voor de Galaxy S2.
CM10.2 is experimentele firmware die je op je telefoon kunt installeren (=flashen).
Om in uw woorden te blijven: een amateur kan daar beter vandaan blijven, want als je niet weet wat je doet loop je de kans je toestel onbruikbaar te maken.
ok bedankt ik wip even bij phonehouse aan, daar flaschen ze voor 25 euro ben benieuwd en laat even weten hoe het afloopt !
Hoe zie ik op mijn Samsung Galaxy S2 welke Android versie ik heb geinstalleerd.
Hartelijk dank voor de te nemen moeite !
mvg Gesinus