Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vonne68

vonne68

• Lid sinds 02 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 08:52

Elke update brengt problemen met zich mee en telkens andere, maar na de update 4.0.4. valt mijn telefoon 1 tot 2x per dag spontaan uit. Ik kan dan alleen dmv de batterij eruit te halen het toestel weer starten. Dan is ook meteen de batterij compleet leeg. Als ik hem dan op de lader leg, is deze binnen 10 min weer op 40%.

Mijn 3g verbinding moet ik regelmatig opnieuw aanzetten, valt ook spontaan uit.

Ook blijft het toestel met regelmaat hangen, waardoor ik niet anders kan dan de batterij eruit halen en ook dan weer hetzelfde met de batterij; compleet leeg. Iemand een oplossing? Hoe kan ik hem terugzetten naar 4.0.3. Daar had ik ook problemen maar niet zo groot als deze. Ik ben wel een complete leek. Ik krijg zo langzamerhand het gevoel om een ander toestel te gaan kopen, want met de update krijg ik telkens ergere problemen en wordt ik compleet gefrustreerd van het toestel. GRRRRR

HELP!!

Bewerkt (24 april 2013 15:43)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 17:20

Ik denk dat je allereerst een factory reset moet proberen.
Als dit niks oplost kan je teruggaan naar 4.0.3 en als je helemaal van je problemen af wil zijn moet je GB flashen (denk dat je dan geen problemen meer hebt)

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.