Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hier staat een stabiele siyah kernel: http://www.gokhanmoral.com/public/files/siyahkernel/v4/Siyah-s2-v4.1.5.tar want de versie 5 die je gevonden hebt moet nog door de (uitgebreide) testfase heen, waarschijnlijk werkt 'ie wel goed, (gokhanmoral levert meestal goed werk af) maar dat is een keuze(de jouwe)
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Die link is gewoon betrouwbaar hoor. Is gewoon de site van de dev.
Heb je die ‘todo’ lijst gelezen? en die zou jij iemand aanraden?
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Bedankt voor de reacties! Hij werkt!
Hallo,
Ik heb zopas mijn toestel geupdate naar 4.0.4. Kan ik dan ook mijn kernel updaten met deze Siyah kernel?
Wat zijn eigenlijk de voordelen van deze Siyah kernel tegenover een stock kernel?
Levert deze betere prestaties dan?
Gr.
Ik wil graag mijn SGS2 weer rooten, aangezien de siyah kernel link die in dit topic staat niet goed werkt op mijn telefoon vroeg ik me af of deze link ook goed is om mijn telefoon te rooten