Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

GPS

GPS

• Lid sinds 24 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2012
  • 12:21

Zijn er meer gebruikers van de S2 die een gemaakte afspraak in de agenda niet meer kunnen wijzigen?
Na de laatste update is die optie verdwenen en kan ik alleen maar wissen of verzenden.
Wie heeft er een oplossing??

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2012
  • 14:55

Volgens mij is het wel mogelijk om het te wijzigen, maar op een andere manier.
Kijk eens in de instellingen o.i.d.

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
natalie1974

natalie1974

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 11:44

Ik kan ook niet meer wijzigen sinds de update 4.0.4. erg vreemd en vooral lastig.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
ElGie

ElGie

• Lid sinds 30 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 22:28

Sinds kort is het met mijn S2 ook niet meer mogelijk om items in mijn agenda te wijzigen. Vroeger kon ik via de linkse knop de optie “Bewerken” gebruiken maar die is nu verdwenen en kan ik alleen “Wissen” of “Verzenden”. Het is erg frustrerend als je veel met de agenda werkt en aanpassingen moet doen. Wie weet wat er aan de hand is en wie kan mij verder helpen?

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
fox1956

fox1956

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 2 december 2012
  • 00:37

Ik heb ook versie 4.04 maar ik kan gewoon wijzigen als ik op de afspraak ga staan. Ik heb 3 mogelijkheden als ik op het linkerknopje druk nl. wijzigen, wissen en verzenden

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
SiSco

SiSco

• Lid sinds 26 december 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 december 2012
  • 14:34

Ik heb hetzelfde voor… sinds update naar 4.0.4 is de knop “wijzigen” verdwenen voor nieuwe agenda items. Alle oude kan ik wel nog bewerken aangezien de knop “wijzigen” daar wel nog verschijnt. Weet hier iemand raad mee?

tks

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 27 december 2012
  • 15:44

Ik had dat ook. Ik kon dus nieuwe items niet meer “wijzigen”.
Achteraf heb ik de “Google-agenda” geïnstalleerd, die ik laat synchroniseren met de gewone Samsung-agenda.
Wonder boven wonder kan ik nu in mijn gewone agenda terug de items bewerken, ook diegene die ik vers aanmaak, en dit ook zonder zelfs de Google agenda te openen. Toeval?
Ik ben nog altijd aan het verschieten.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
SiSco

SiSco

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2013
  • 16:20

Heb ik niet gedurfddaar de installatie van de google agenda zegt dat lokale niet gesynch'te agenda items zullen verdwijnen. Hoe deed jij de installatie, was je dan geen lokale agenda items kwijt of had je die niet, en hoe synch'te je met de standaard agenda? Ik synch momenteel enkel mijn google calender afspraken via mijn gmail account, mijn lokale agenda items staan alleen in mijn telefoon opgeslagen. De lokale items zijn de belangrijkste voor me en die wil ik zeker niet kwijt.

Bewerkt (24 april 2013 16:05)
adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2013
  • 17:54

Gewoon de “Google Agenda -app” installeren:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nb29nbGUuYW5kcm9pZC5jYWxlbmRhciJd.
Daarna in de standaard “Samsung-Calender” bij de instellingen aangeven dat je wil synchroniseren met die Google- Calender waarvan je een account hebt.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
SiSco

SiSco

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2013
  • 20:13

Nog iets eigenaardigs ontdekt op de 4.0.4 waardoor ik dit probleem waarschijnlijk als een bug mag omschrijven.

In de standaard kalender maak ik normaal gezien mijn afspraken aan door te tikken op het scherm en vervolgens de gegevens in te geven in het venster dat open gaat.

Sinds de update naar 4.0.4 moet ik echter twee keer tikken op het scherm om een afspraak in te geven. En zoals al door enkele gebruikers ervaren is, heeft dit als resultaat dat de “edit” knop verdwijnt en dat je de afspraak niet meer kan veranderen.
(geldt bij mij enkel voor afspraken in de agenda van de telefoon, afspraken van mijn google kalender kan ik gewoon verder blijven edit'en)

Maak je nu echter een afspraak aan door op het scherm te tikken en te blijven drukken (ipv 2 keer drukken) dan verschijnt een beknopt venster om de afspraak in te geven. Vervolgens klik je op ok en staat de afspraak in de telefoon agenda. Dan tik je weer op de afspraak om ze te openen en tik je de ‘menu-knop’ aan en …. rararara… nu zie je normaal gezien de edit knop plots wel staan.
Ga je nu die afspraak wijzigen en terug opslaan dan werkt het feilloos… Helaas als je dan nog eens de afspraak probeert te wijzigen is de edit knop opnieuw verdwenen.( Het werkt dus maar één keer en enkel als de afspraak aangemaakt werd door lang te drukken op een tijdstip in de standaard agenda, én als de afspraak opgeslagen werd in de standaard agenda.

kunnen er nog mensen dit bevestigen en hersimuleren op hun sgs2 (met android 4.0.4) met dezelfde resultaten? Dan lijkt me dit wel een bug waard om ergens te melden bij samsung. Of heeft dat geen zin?

tks

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.