Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik hoor dat iig niet.
(misschien heeft een Chinees terroristje, er een tijd bommetje ingestopt)
Ik heb hem zelf's tegen mijn oor aangehouden, ik hoor niets
ScriptMania;363491Nee het gebeurd ook afentoe dus niet constant, laten we zeggen 1 x in de paar minuten en probeer eens met wifi aan en dan webrowsen
Ik hoor dat iig niet.
(misschien heeft een Chinees terroristje, er een tijd bommetje ingestopt)
Ik heb hem zelf's tegen mijn oor aangehouden, ik hoor niets
Dat had ik dus gedaan, via Wifi met internet aan.
Net nogmaals herhaald, zelfde resultaat.
Geen getik.
Misschien dat anderen het nog eens willen proberen, de mijne doet het iig niet
vreemd en nu hoor het ook niet meer, maar toch hoor ik hem somsmischien heeft het dan toch niets met wifi of internet te maken.. hoedan ook het geluidje heb ik al een aantal keren gehoord en puur bij toeval dan. Op google zie ik toch dat sommigen het ook hebben maar een echte verklaring ervoor is er niet.
Misschien iets met je gehoor? :p
waren dat niet de eerste tekens van dementie, rare geluidjes horen :p (geintje;o)
Misschien heb je het geluid aan, en Systeemgeluiden heel zacht gezet?
Nee het is echt een apart geluidje die heeeeel afentoe voorkomt en het komt ook niet uit de speakers vandaan. Het is net of hij ‘iets’ op dat moment registreerd (maar wat weet ik niet!)
Hey mij is opgevallen als ik mn toestel gebruik.. een heel zacht ‘tik’ geluidje hoor… meestal als ik aan het webrowsen ben ofzo en wanneer het muisstil is in de omgeving . lijkt net dat er een mechanisch onderdeel dat binnenin ergens tegen iets aantikt. Iemand dit ook opgevallen? en wat zou dit kunnen zijn?