Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

greg

greg

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 04:11

Beste forumgangers,

Alvast mijn excuses als dit niet de juiste plek is om mn vraag te stellen, ik ben nieuw op deze site (en dit forum) en heb een probleem met mijn telefoon.
Ik heb al een tijd zonder problemen Cyanogenmod 9 gedraaid op mn rooted toestel.
Na het updaten/flashen naar een nieuwere nightly build (ook CM9), blijft mijn telefoon in een bootloop( verder dan het CM9 bootlogo komt ie niet). Normaal gesproken is dat niet erg, aangezien je gewoon een backup hebt… echter is dat het probleem.
Tijdens het creëren van de back-up is er iets mis gegaan denk ik zelf, Clockworkmanager herkent geen enkele back-up

Wat is nu het beste wat ik kan doen, gewoon een andere CM 9 .zip op mn sd-kaart zetten en opnieuw flashen?
Ik heb niets gewiped omdat ik mijn data gewoon wilde behouden, zo staat het overal op het internet dus dat lijkt mij niet de fout?
Hulp word zeer op prijs gesteld, bij voorbaat dank.

Groetjes greg

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
SGWUser

SGWUser

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 10:06

Probeer de batterij er uit te halen,n er terug in te stoppen en opnieuw op te starten. Zo lukte het mij ook toen ik na de eerste keer CM9 flashen een bootloop kreeg. Als dat niet lukt, probeer dan tóch data te wipen. Toen ik van CM10 terug ging naar CM9 had ik dat eerst ook niet gedaan en kwam ik dus in een bootloop terecht. Ik heb toen data gewiped en mijn telefoon startte gewoon weer op. Suc6!

Bewerkt (24 april 2013 15:59)

Nexus 5 “hammerhead”

ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM

greg

greg

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 01:56

SGWUser;364521
Probeer de batterij er uit te halen,n er terug in te stoppen en opnieuw op te starten. Zo lukte het mij ook toen ik na de eerste keer CM9 flashen een bootloop kreeg. Als dat niet lukt, probeer dan tóch data te wipen. Toen ik van CM10 terug ging naar CM9 had ik dat eerst ook niet gedaan en kwam ik dus in een bootloop terecht. Ik heb toen data gewiped en mijn telefoon startte gewoon weer op. Suc6!
Heel erg bedankt voor je snelle respons, het werkt nu prima! Ik draai nu de nieuwste versie van JellyBam ik was mijn inlog data vergeten, dus vandaar mijn langzame reactie Het blijkt trouwens dat ik wel op CM 10 zat, ik had namelijk Jellybean.. en dus werkte het wipen idd

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.