Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Waarschijnlijk kun je er zelf niks aan doen, als andere kaartjes ook geen resultaat geven is het denk ik wel duidelijk waar het probleem zit. Maar dit valt gewoon onder garantie, ze zult hem alleen wel een poosje moeten missen.
Sander M;364935
Waarschijnlijk kun je er zelf niks aan doen, als andere kaartjes ook geen resultaat geven is het denk ik wel duidelijk waar het probleem zit. Maar dit valt gewoon onder garantie, ze zult hem alleen wel een poosje moeten missen.
Had een tijdje terug ook met mijn SGS 1, was de Imeinummer blijkbaar foetsie. Terug naar stockrom gebracht en in garantie hersteld. Garantie om? Dan wordt het een dure grap maar laat je niet zo maar iets op de mouw spelden. De verkoper die mij destijds hielp zei dat het een gekend probleem was bij de SGS1 dat die nummer zo maar verdween ( hij sprak over 6 soortgelijke gevallen diezelfde week) dus het zou met rooten of flashen niet altijd te maken hebben. Nu weet ik dat jij een SGS2 hebt maar wie weet hetzelfde probleem…..Succes er mee.
PS: imeinummer zoek je op dmv *#06# in te toetsen, verschijnt er daarna niets is het van dadde…
Ik heb nu al een dag of 4-5 het probleem dat mijn telefoon mijn simkaart niet meer herkent. Wat kan ik hier zelf aan doen zonder dat ik hem moet laten repareren ? Ik heb al gekeken of hij andere simkaarten wel herkent, maar hij ziet er geen één.
bij voorbaat dank,
Wessel